וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרגנדי בטירוף: "הוכחנו שלאף אחד לא יהיה קל מולנו"

הניצחון הסנצסיוני על סלטיק שיגע את הקבוצה הקזחית הקטנה. המאמן הבטיח להפסיק לעשן אם יעברו. לנון: "עדיין לא נגמר"

נכון, זה עדיין לא גמור, אבל בהחלט ייתכן שאחת הסנסציות הגדולות בתולדות מוקדמות ליגת האלופות תתרחש בשבוע הבא. שחטאר קרגנדי הקטנה מקזחסטן היממה הערב (שלישי) את סלטיק עם 0:2 ביתי ענק, והיא רחוקה 90 דקות משלב הבתים של המפעל - מפעל בו היא משתתפת לראשונה בתולדותיה. אנדריי פינונצ'נקו וסרגיי חיז'ניצ'נקו היו אמונים על השערים שנתנו את האות לחגיגות ענק בכדורגל הקזחי.

לפני המשחק: אנשי קרגנדי שחטו כבש למזל. זה עבד

שחקני שחטאר קרגנדי חוגגים. AP
חיים בחלום. שחקני קרגנדי/AP

קרגנדי, שזכתה באליפות קזסחטן הראשונה שלה ב-2011 ובשנה שעברה שמרה על התואר, העפילה לשלב הפלייאוף של האלופות אחרי שניצחה בסיבוב המוקדמות השני את באטה בוריסוב, הפכה למדורגת וזכתה להגרלה קלה בדמות סקנדרבו האלבנית, איתה הסתדרה בלי בעיות של ממש.

מאמן הקבוצה, ויקטור קומיקוב הסלובני, הצהיר לפני המפגש שיפסיק לעשן אחרי 25 שנה אם שחקניו יעפילו לשלב הבתים, ולפתע הוא קרוב מתמיד. לאחר ששמע את העיתונאים המקומיים מוחאים לו כפיים במסיבת העיתונאים, אמר: "רצינו להוכיח לעצמנו שאנחנו יכולים להתמודד מול קבוצות כאלו. היום שיחקנו הרבה יותר טוב מסלטיק, הוכחנו לכולם שלאף אחד לא יהיה קל מולנו". קומיקוב נשאל מתי הבין שקבוצתו הולכת לנצח את המשחק, והשיב: "בשער השני. מאוד רציתי לנצח בלי לספוג, וזה מה שקרה".

בצד השני, אם סלטיק יכולה לשאוב עידוד מסוים, הרי שהוא מגיע מהסטטיסטיקה: הסקוטים הפסידו ארבע פעמים בתוצאה 2:0 במשחק חוץ במפעלים אירופים, ורק פעם אחת לא הצליחו למחוק את הפיגור בבית ולעלות לשלב הבא. "זו משימה קשה, אבל המפגש רחוק מלהסתיים", אמר המאמן המתוסכל ניל לנון. "יש לנו את היכולות להפוך את הפיגור הזה. השחקנים שלי יהיו מאוד נחושים.

"אני לא יודע כמה הזדמנויות טובות היו לנו, אבל אם אתה לא מנצל אותם, החיים שלך יהיו קשים", הוסיף לנון. "המשחק לא התפתח כמו שרצינו. לא היינו ממושמעים".

ניל לנון מנג'ר סלטיק. GettyImages
זה לא נגמר עד שזה לא נגמר. לנון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully