וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: רוני לא חגג בגול, שמועות על רונאלדו

רוני לא חגג עם חבריו, מויס: ”שמחים שהוא איתנו”. כתב BBC צייץ: ”יש דיבורים על רונאלדו”. ארסן ונגר תירץ: ”הולך לנו הפוך”

מחזור הפתיחה בפרמיירליג סיפק לנו הצגה גדולה של מנצ'סטר יונייטד האלופה שפתחה את העונה עם 1:4 גדול בסוונסי במשחק שבו רובין ואן פרסי ודני וולבק כובשים צמדים. ויין רוני נכנס כמחליף ובישל פעמיים. ההפתעה הגדולה הגיעה מאצטדיון האמירויות שבו הפסידה ארסנל 3:1 לאסטון וילה וסיפקה לאוהדיה שבעי האכזבות עוד מפח נפש. ליברפול פתח את העונה עם 0:1 קטן על סטוק בזכות שער ניצחון של דניאל סטארידג'.

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
פתח עונה כמו גדול. מויס צוהל/רויטרס

"כשאתה מאמן מנצ'סטר יונייטד, התפקיד שלך הוא לנצח משחקים. אני מודע לזה ואני שמח שעשינו את זה", כך אמר דייויס מויס אחרי הניצחון המרשים של קבוצתו. מויס נתן את הקרדיט לשחקנים שלו ופירגן גם ליריבה: "השחקנים שלי עשו עבודה טובה מאוד. סוונסי החזיקה הרבה בכדור ורואים שזו קבוצה שמאומנת טוב מאוד על ידי לאודרופ. אני משוכנע שסוונסי תדבר חזק העונה ושמח שניצחנו במגרש כל כך קשה".

"כבשנו שערים איכותיים", המשיך מויס. "ולמרות שלעתים היינו יכולים לשחק טוב יותר, אני יותר ממרוצה מתוצאה של 1:4. זה רק המשחק הראשון של העונה וזו ההתחלה עבורי, כך שיש עוד דרך ארוכה לפנינו ואין פנאי לחגיגות גדולות".

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"הדקות הללו עוד יתרמו לו". מויס עם רוני/רויטרס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה הם ואיפה הוא? רוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

על שני הבישולים של רוני אמר מויס: "ויין קיבל 65 דקות במשחק של אנגליה מול סקוטלנד, והרגשתי שהוא יכול לעשות עבודה טובה אם הוא ייכנס. הוא עדיין לא מוכן מבחינה פיזית, כי הוא לא התאמן מספיק, אבל הוא נכנס ותרם לשני שערים, כך שהדקות הללו עוד יתרמו לו".

באנגליה דיווחו בהתעקשות שרוני לא חגג עם חבריו אחרי השערים שנכבשו, והגיב באדישות יחסית לחגיגות של הקבוצה. כשנשאל לגבי הספקולציות הבלתי נגמרות על עתידו של רוני ענה המנג'ר הסקוטי: "אני חושב שאנשים יודעים לזהות שחקנים טובים, ו-ויין הוא שחקן טוב. כולם רוצים את השחקנים האלה בקבוצה שלהם, ואנחנו מאושרים שהוא משחק אצלנו".

"אנחנו מאוד שמחים על הניצחון הזה", אמר ואן פרסי בסיום המשחק והתייחס למשחק של קבוצתו: "אהבתי את הדרך שבה שיחקנו אבל קשה מאוד לשחק מול קבוצה כמו סוונסי. הם היו יותר טובים מאיתנו ב-20 דקות הראשונות, אבל השער שינה את המשחק".

ואן פרסי התייחס לשער הנהדר שכבש בפתיחת המשחק ואמר: "זה היה אחד השערים הכי יפים שכבשתי עם רגל ימין, אבל הגול הרביעי של וולבק היה לא ייאמן".

עם זאת, כתב BBC דן ווקר צייץ בטוויטר מסר שעורר אופטימיות בקרב אוהדי יונייטד: לטענתו, "ארבעה גורמים בכירים דיברו ב-24 השעות האחרונות על רונאלדו למנצ'סטר יונייטד. מעניין מאוד!".

שחקני אסטון וילה, אנטוניו לונה, כריסטיאן בנטקה. רויטרס
חגג על ארסנל. בנטקה/רויטרס

מי שפחות יכולה להיות מרוצה ממשחק הפתיחה שלה לעונה היא ארסנל, שהובכה עם הפסד 3:1 בביתה מול אסטון וילה. "התחלנו את המשחק טוב אבל הפציעות וההחמצות שיבשו לנו את המשחק והכל הלך הפוך בהמשך, אמר ארסן ונגר בסיום המשחק והמשיך לתרץ: "זה היה יום רע, שיחקנו לא רע אבל הכל הלך נגדנו. מה שהכי כואב לי זה שאיכזבנו את הקהל והאנשים שאוהבים את המועדון, על כל שאר הדברים אני אתמודד".

מהצד השני, פול למברט המנג'ר של וילה לא יכל לבקש פתיחת עונה יותר טובה מאשר ניצחון באמירויות. "אחרי ששרדנו את הסערה הראשונה היינו מדהימים, במיוחד במתפרצות, אמר למברט. היינו מסוכנים מאוד במשחק הזה, גבי אגבונלהור נתן את אחת ההופעות הכי טובות שראיתי ממנו הרבה שנים, היינו ראויים לניצחון במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully