וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנ' יונייטד ניצחה 1:4 בסוונסי, הפסד לארסנל

צמדים של ואן פרסי ו-וולבק סידרו לאלופה ניצחון במחזור הפתיחה, צמד בישולים לרוני כמחליף. ארסנל - אסטון וילה 3:1

אחרי הכנות רבות וקיץ מלא בהעברות, עונת 2013-14 בפרמיירליג האנגלית יצאה היום (שבת) לדרך. דניאל סטארידג' מליברפול נרשם בספרי ההיסטוריה ככובש הראשון של העונה והשער שלו נגד סטוק סיטי העניק לאדומים 0:1. קצת לאחר מכן ארסנל פתחה את העונה עם הפסד בית 3:1 לאסטון וילה. מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את סוונסי בזכות צמדים של רובין ואן פרסי ודני וולבק. ויין רוני עלה מהספסל ותרם צמד בישולים לניצחון. ביום ראשון יימשך המחזור כשצ'לסי תפגוש את האל סיטי ומנצ'סטר סיטי תשחק רק ביום שני נגד ניוקאסל.

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
אין כמו ניצחון בכורה בליגה עם יונייטד. דייויד מויס/רויטרס

ליברפול - סטוק סיטי 0:1

בליברפול בהחלט יכולים להיות מרוצים אחרי שלוש הנקודות הללו במחזור הפתיחה. התוצאה אמנם לא הייתה גבוהה במיוחד נגד קבוצה שאמורה להיאבק בתחתית העונה, אבל הקבוצה של ברנדן רוג'רס הציגה יכולת טובה ואילולא החמצות רבות, הייתה כובשת עוד כמה שערים. לואיס סוארס המורחק לא שיחק, בעוד שחקני הרכש יאגו אספס, קולו טורה וסימון מיניולה פתחו בהרכב. האחרון גם הוכיח כבר היום את החשיבות שלו.

ליברפול פתחה עם לחץ על השער של האורחת, אבל טעות של סיימון מיניולה בדקה השמינית סידרה לסטוק הזדמנות פז שהסתיימה עם בעיטה של רוברט הות למשקוף. חמש דקות לאחר מכן עוד משקוף, הפעם בצד השני אחרי נגיחה חזקה של קולו טורה. אחרי עוד ועוד החמצות של האדומים, דניאל סטארידג' הימר על בעיטה מכ-22 מטרים בדקה ה-37 והכדור השטוח שלו הכניע את אסמיר בגוביץ'. 0:1 לליברפול.

במחצית השנייה האדומים הגיעו לכמה הזדמנויות נוספות, אבל המשיכה להחמיץ ובדקה ה-87 כמעט נענשה. דניאל אגר נגע בכדור בידו בתוך הרחבה וסטוק קיבלה פנדל. ג'ונתן וולטרס ניגש לבעוט, אבל מיניולה הדף ושמר על התוצאה. מזל גדול לליברפול ובסיום 0:1.

סימון מיניולה, שוער ליברפול. רויטרס
הגיבור של ליברפול היום. מיניולה/רויטרס

ארסנל - אסטון וילה 3:1

איזו פתיחת עונה נוראית לתותחנים, שלמדו היום על בשרם את המחיר הכבד על כך שהם עדיין לא ביצעו רכש. אסטון וילה מנגד, שמה בצד את עונת 2012-13 הרעה וחגגה שלוש פעמים באצטדיון האמירויות, כשכריסטיאן בנטקה ממשיך להפציץ כמו בעונה שעברה.

התותחנים פתחו בסערה ועלו ליתרון כבר אחרי שש דקות, כשאולבייה ז'ירו סיים מבצע קבוצתי נהדר ובישול של אלכס אוקסלייד-צ'מברליין עם עלייה ליתרון 0:1. ארסנל חגגה, אבל לא לאורך זמן. בדקה ה-23 וילה קיבלה פנדל אחרי שוויטק שצס'ני הכשיל את גבריאל אגבונלהור. כריסטיאן בנטקה בעט, השוער הדף, אבל הבלגי השתלט על הריבאונד וכבש. 1:1.

במחצית השנייה התפתח משחק מאוזן ופביאן דלף אף בעט לקורה של ארסנל, לפני שהאורחים השלימו מהפך בדקה ה-61. אגבונלהור שוב סיפק פריצה מסחררת לרחבה ושוב הוכשל, הפעם על ידי לורן קוסיילני שראה כרטיס צהוב. בנטקה שוב פעט את הפנדל, אבל הפעם דייק. 1:2 לאסטון וילה. הצרות של ארסנל לא נגמרו כאן. ארבע דקות לאחר מכן קוסיילני ביצע עבירה של אנדי ויימן האוסטרי והורחק ובדקה ה-85 זה נגמר אחרי שער של אנטוניו לונה בהתקפה מתפרצת.

שחקני אסטון וילה, אנטוניו לונה, כריסטיאן בנטקה. רויטרס
חגגו על הגב של ארסנל. בנטקה ולונה/רויטרס

סוונסי - מנצ'סטר יונייטד 4:1

קיץ קשה מאוד עבר על מנצ'סטר יונייטד. אלכס פרגוסון עזב, רכש לא הגיע ו-ויין רוני מאיים לעזוב והחל על הספסל. אבל יש שחקן אחד שלגביו את מחלוקות - רובין ואן פרסי פתח עונה בסטייל עם שני שערים מרהיבים והוליך את האלופה לניצחון במגרש לא פשוט. דני וולבק עם צמד משלו, העניק קצת שקט לדייויד מויס, שעוד טרם פתיחת העונה ספג לא מעט ביקורות. אגב, ויין רוני נכנס כמחליף בדקה ה-60 ולמרות שלא נראה נלהב במיוחד, הספיק לנפק שני בישולים לאלופה. בצד השני, למרות ההפסד שלה, סוונסי יכולה להיות אופטימית לגבי ההמשך במיוחד אחרי הרכש שלה בדמותו של ווילפריד בוני, שכבר במשחק הבכורה שלו כבש את השער המצמק כשעלה מספסל המחליפים.

יונייטד פתחה טוב את המשחק וגיגס כמעט העלה אותה ליתרון מוקדם בדקה ה-17. דני וולבק בעט כדור חזק שנהדף בקושי על ידי וורן שוער סוונסי. הוולשי הגיע אל הכדור החוזר ומול שער חשוף בעט החוצה. אחרי 34 דקות של משחק שקול יונייטד עלתה ליתרון ראשון. ריאן גיגס הכניס כדור עומק לרובין ואן פרסי שהשתלט על הכדור ומהאוויר בעט בסיבוב פנימה. שתי דקות בלבד עברו והאלופה הכפילה את היתרון. דני וולבק התכבד בשער קל אחרי שקיבל כדור רוחב מוולנסיה וניצל את העובדה שהגנת סוונסי לא כיסתה אותו. 0:2 בזק ליונייטד.

אחרי שעה של משחק נכנס ויין רוני לכר הדשא ולפחות על פי הבעת הפנים שלו, לא נראה כל כך מרוצה. ריאן גיגס היה זה שפינה את מקומו. בדקה ה-70 יונייטד כמעט השיגה את השלישי שלה. פטריס אברה הגיע ראשון לכדור קרן ונגח כדור שהכניע את שוער סוונסי אבל אנחל הספרדי הרחיק מהקו. בדקה ה-72 ואן פרסי כבש את השני שלו והשלישי של יונייטד ואיזה גול זה היה. ויין רוני החל את המהלך ומסר להולנדי, שעשה הטעיה וברגל שמאל האימתנית שלו בעט פצצה מ-22 מטרים לחיבורים. 0:3 ליונייטד.

בדקה ה-83 השיגה סוונסי שער מצמק ומי כבש? ווילפריד בוני בהופעת הבכורה שלו. החלוץ מחוף השנהב קיבל כדור טוב בתוך הרחבה ומקרוב בעט ברגל ימין שטוח ופנימה. 1:3. בדקה ה-90 הגיע הקינוח של דני וולבק שהשלים צמד משלו ומי המבשל? שוב ויין רוני שהכניס כדור נפלא לאנגלי שמקרוב נתן צ'יפ יפה ופנימה. 1:4 מוחץ למנצ'סטר יונייטד.

רובין ואן פרסי שחקן מנצ'סטר יונייטד כובש. GettyImages
שער מרהיב כבר במחזור הפתיחה. ואן פרסי/GettyImages

משחקים נוספים:

נוריץ' - אברטון 2:2
לנוריץ': סטיבן וויטאקר (52), ריקי ואן וולפסווינקל (71). לאברטון: רוס בארקלי (61), שיימוס קולמן (65).

סנדרלנד - פולהאם 1:0
לפולהאם: פאיטים קסאמי (53).

ווסט ברומיץ' - סאות'המפטון 1:0
לסאות'המפטון: ריקי למברט (90, פנדל).

ווסטהאם - קרדיף סיטי 0:2
לווסטהאם: ג'ו קול (13), קווין נולאן (76).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully