וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "יונייטד וסיטי זכו בתואר כי השאר לא היו טובות"

רגע לפני משחק הבכורה מול האל (א', 17:50, ספ' 1), מאמן צ'לסי החל בלוחמה הפסיכולוגית. טוטנהאם תפגוש את פאלאס

מחזור הפתיחה של הפרמיירליג יימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים נוספים, כשקריסטל פאלאס תארח את טוטנהאם ולאחר מכן תפנה את הבמה לבכורה המחודשת של ז'וזה מוריניו בצ'לסי, כשהבלוז יארחו בסטמפורד ברידג' את האל סיטי. המחזור יינעל ביום שני עם המפגש המעניין בין מנצ'סטר סיטי הנוצצת וניוקאסל.

מנג'ר צ'לסי ז'וזה מוריניו ב-2004. GettyImages
ככה זה נראה לפני תשע שנים, והנה הוא חוזר. מוריניו בצ'לסי בקיץ 2004/GettyImages

קריסטל פאלאס - טוטנהאם (ראשון, 15:25, ספורט1 ו-HD)

פאלאס שבה לפרמיירליג אחרי שמונה שנים, והמנג'ר איאן הולוויי ביצע מספר רכישות בתקווה שלא לשוב לליגת המשנה עם תום העונה. ווילפרד זאהה עזב כמובן למנצ'סטר יונייטד, גלן מורי, שהבקיע 30 שערים העונה פצוע ולא ישוב עד תחילת 2014, אולם בשורות הנשרים נלהבים מצירופו של חלוץ ארסנל מרואן שמאק, שיערוך את הופעת הבכורה שלו מחר בהרכב.

גם בצד השני לא מעט פרצופים חדשים, בראשם חלוץ נבחרת ספרד, רוברטו סולדאדו, שיקבל מאנדרה וילאש את חולצת ההרכב הראשון וצפוי לפתוח כחלוץ בודד. פאוליניו הנפלא יפתח בקישור, כשגארת' בייל, שצפוי לעבור לריאל מדריד, לא ייכלל בסגל התרנגולים. החדשות הרעות מבחינת טוטנהאם מגיעות מהכיוון הסטטיסטי: בחמשת הפעמים האחרונות שהיא פתחה עונה בחוץ, הקבוצה הלונדונית יצאה מנוצחת.

שחקן טוטנהאם רוברטו סולדאדו. GettyImages
בכורה רשמית בתרנגולים. סולדאדו/GettyImages

צ'לסי - האל סיטי (ראשון, 17:50, ספורט 1 ו-HD)

תשע שנים אחרי שניהל את משחקו הראשון בסטמפורד ברידג', ז'וזה מוריניו חוזר לצ'לסי ובגדול, כשכל הישג זולת זכיה באליפות כבר בעונתו הראשונה ייחשב ככישלון. המיוחד עדיין מתלבט בנוגע להרכב, אך באנגליה מעריכים כי רומלו לוקאקו המוכשר, ששב מעונת השאלה פוריה בווסט ברומיץ', צפוי לפתוח כחלוץ בודד כשפרננדו טורס ימתין על הספסל. אנדרה שורלה ככל הנראה יערוך הופעת בכורה בקישור, בעוד קווין דה ברוין ומרקו ואן חינקל יחכו לערוך את הבכורה שלהם מהספסל.

את השעות שעד המשחק ניצל מוריניו כדי להזכיר לכולם שהוא חזר למרכז הבמה באנגליה, עם עקיצות אל עבר שתי היריבות הגדולות שלו - מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי: "לדעתי, לפני כמה שנים הקבוצות האנגליות היו טובות יותר. אתם חושבים שיונייטד זכתה באליפות בעונה שעברה כי היא היתה בלתי רגילה? אני לא. לשאר הקבוצות פשוט לא היתה עונה כל כך טובה. אותו דבר בעונה שלפני כן, עם סיטי. קבוצות אחרות עשו כל כך הרבה טעויות, שסיטי בסוף זכתה. לפעמים אתה מנצח כי אתה אדיר, לפעמים כי הכי טוב, אבל אפשר גם לנצח בלי להיות יוצא מהכלל".

גם הסטטיסטיקה, כמובן, עומדת לצד צ'לסי: הבלוז מחזיקים במאזן הטוב ביותר בתולדות הפרמיירליג במשחקי פתיחה (44 נקודות), ומעולם לא הפסידו להאל במסגרת רשמית (14 נצחונות, 5 תוצאות תיקו). למרות זאת, מנג'ר העולה החדשה סטיב ברוס אופטימי. "אני מאושר ממה שעשינו בקיץ, הצלחתי להביא את כל השחקנים שהיו בראש רשימת הקניות שלי". בין היתר, מדובר בשוער אלן מקגרור, המגנים קרטיס דייויס ומיינור פיגוראה, הקשרים טום האדלסטון וג'ייק ליברמור והחלוצים דני גרהאם ויאניק סאגבו.

אנדרה שורלה, צ'לסי. רויטרס
בכורה בהרכב? שורלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully