וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט: "הריצה ל-100 זה בשביל הקהל, ה-200 בשבילי"

הפנומן הג'מייקני שזכה בזהב השני שלו באליפות: "היתה אווירה נהדרת. בשבילי משמעותי יותר להגיע לכאן ולהגן על התואר שלי"

עריכת וידאו: טל רזניק

התקציר באדיבות הערוץ הראשון

אחרי שזכה מוקדם יותר השבוע במדליית הזהב ב-100 מטר, השלים הערב (שבת) יוסאין בולט את הדאבל, כשרקד כל הדרך למרחק הכפול, כשעל הדרך הוא קובע את תוצאת השנה בריצה ל-200: 19.66 שניות. האצן הגדול בהיסטוריה סיפק את הסחורה עבור האוהדים, כשאף האט בסיום, וחגג יחד עם חברו לנבחרת, וורן וויר, שהצליח לתת פייט לבולט האימתני. עתה ינסה הפנומן להשלים את הזכייה בזהב השלישי שלו באליפות, כשיתחרה עם חבריו למדינה במירוץ השליחים מחר.

יוסאין בולט אצן ג'מייקני עם וורן וויר. רויטרס
לא התרגש מהתחרות. בולט/רויטרס

"הריצה ל-100 מטרים היא בשביל האוהדים", אמר בולט המאושר בסיום. "זה בשביל ההצגה, האיש המהיר בעולם וכל זה. אבל בשבילי זה משמעותי יותר להגיע לפה ולהגן על התואר שלי ב-200". בולט, שלרגעים היה נראה כאילו הוא בדרכו לשבור את שיא העולם שלו- 19.19 שניות- סיפר על התחושה בריצה: "האנרגיה באיצטדיון היתה נהדרת, הקהל היה בעניין".

"אחרי 150 מטרים הסתכלתי הצידה וראיתי את וורן (וויר) שם", המשיך בולט. "ידעתי שהוא עייף, אז לא הייתי לחוץ מזה. הסתכלתי לצד השני, ראיתי שאין שם אף אז חשבתי שבטח ניצחתי. במטרים האחרונים חשבתי לעצמי- 'למה לא לקחת את זה בקלות?' - רק כדי לוודא שאני מגיע בסדר לשליחים. המאמן שלי אמר לי לא לדחוף חזק מדי אם זה אפשרי, ככה שהאטתי קצת בסוף".

בסיום חגג בולט כפי שרק הוא יודע, אם כי הפעם, בשונה משנים קודמות, החגיגות הללו היו מעט רגועות יותר. "אני חייב להכיר בעובדה שאני מתבגר. החבר'ה האלה מעלים את הרמה שלהם כל שנה, ואני בטוח שהם עכשיו יילכו ויעבדו עוד יותר קשה. וורן השיג הערב שיא אישי, ואני בטוח שבשנים הקרובות זה ייעשה רק יותר קשה עבורי". על המקצה שלו שיסגור את האליפות- מירוץ השליחים ל-100, בו ג'מייקה היא המועמדת הכמעט ודאית לזכות בזהב, אמר בולט: "זה יהיה אפילו עוד יותר כיף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יוסאין בולט אתלט. רויטרס
הכיף רק מתחיל. בולט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully