וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 17.8

שוער נבחרת ארגנטינה חתם במונאקו, אנז'י מחצ'קלה ממשיכה להתפורר והרומני שהדיח את הפועל ת"א עבר לצרפת. ליברפול רוצה את וויליאן, צ'לסי בעקבות ג'קסון מרטינס

העברות

* מונאקו שאלה מסמפדוריה סרחיו רומרו. זו התחנה השלישית באירופה של השוער בן ה-26, שלפני סמפדוריה שיחק ב-AZ אלקמאר ההולנדית. רומרו הוא השוער הראשון של נבחרת ארגנטינה ואין ספק שמדובר בעוד חיזוק משמעותי לקבוצה מהנסיכות.

* אוויאן רכשה מפנדורי טרגו ג'יו הרומנית של הקשר דן ניסטור תמורת כ-800 אלף יורו. ניסטור בן ה-25 הצטיין בשני המשחקים של קבוצתו נגד הפועל תל אביב במוקדמות הליגה האירופית ואף כבש במשחק הראשון.

* סביליה השאילה ללבנטה את החלוץ הסנגלי בבה (25). הוא ינסה להחיות את הקריירה שלו אחרי שהגיע לאנדלוסיה בקול תרועה רמה בינואר 2012, אבל בעונה שעברה לא הצליח לכבוש ב-19 הופעות ליגה.

* הבלם ארן גונגור עזב את קייסריספור וחתם ללא תמורה בקראבוקספור. השחקן בן ה-25 שיחק בכל הנבחרות הצעירות של טורקיה וצבר חמש הופעות בנבחרת הבוגרת.

* מכירת החיסול של אנז'י מחצ'קלה נמשכת. אחרי שהקבוצה מדגסטאן מכרה לדינמו מוסקבה שלושה שחקנים, כעת הגיע תורו של הקשר המרוקני-הולנדי מבארק בוסאפה, שנשלח ללוקומוטיב מוסקבה תמורת כ-15 מיליון יורו. בוסאפה נרכש מאנדרלכט במארץ 2011 תמורת 8 מיליון יורו.

שחקן פנדורי טרגו ג'יו, דן ניסטור. GettyImages
מרומניה לצרפת. דן ניסטור/GettyImages

שמועות

* ב'דיילי מייל' מפרסמים הבוקר כי ליברפול מוכנה להציע 30 מיליון ליש"ט (הסכום השני הכי גבוה בתולדות המועדון) על כוכב אנז'י מחצ'קלה, וויליאן, והפכה למועמדת המובילה להחתים את הברזילאי הנפלא, שמבוקש גם על ידי מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם.

* סימן לבאות? ריאל מדריד פרסמה אמש את מספרי החולצות הרשמיים שלה לעונת 2013/14, וזו עם המספר 11 לא מאויישת - ככל הנראה משום שהיא שמורה לגארת' בייל.

* ארסנל לא מוותרת על ויין רוני: ב'מירור' טוענים כי ארסן ונגר הגיש הצעה חדשה ו"סנסציונית", לדבריהם, על כוכב מנצ'סטר יונייטד, בצל חזרתו של לואיס סוארס להתאמן בשורות ליברפול.

* ונגר אף מעוניין במגן אתלטיקו מדריד, חואנפרן.

* לצ'לסי יש שתי אלטרנטיבות למקרה שלא תצליח להביא בעצמה את ויין רוני. הראשונה - סמואל אטו. השניה - כוכב פורטו, ג'קסון מרטינס, עליו עשויים הבלוז להציע 25 מיליון ליש"ט.

* צ'לסי וברצלונה מנהלות קרב על רכישת הבלם המוכשר של פורטו, אליאקים מנגלה.

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
הסאגה של הקיץ עוד לא הסתיימה. ויין רוני/GettyImages

* מאמן פריס סן ז'רמן לורן בלאן אישר ששחקן ההגנה המבוקש שלו, ממאדו סאקו, דרש לעזוב את האלופה הצרפתית. ליברפול, מילאן, ברצלונה ופיורנטינה הביעו בו עניין בעבר.

* קווינס פארק ריינג'רס מעבירה הילוך בנסיון לצרף את חלוץ טוטנהאם, ג'רמיין דפו.

* במונאקו הכחישו את הדיווחים שמא רדמאל פלקאו בדרך החוצה, ואמרו: "הוא חתם אצלנו לחמש שנים, כל השמועות לא נכונות".

* לאחר שעסקת העברתו לניוקאסל נפלה, בפטימבי גומיס אמר שהוא רוצה לעבור רק לבונדסליגה.

* בשיקטאש הטורקית מעוניינת במגן מנצ'סטר יונייטד, אלכסנדר בוטנר, שמבוקש גם על ידי בנפיקה.

* ב'בילד' טוענים שצ'לסי הציעה 4 מיליון יורו עבור חלוץ ורדר ברמן, מרקו ארנאוטוביץ'.

* אברטון מעוניינה לשאול את קשר מנצ'סטר סיטי, גארת' בארי.

* בשוויץ טוענים שפ.צ. באזל מעוניינת לצרף את חלוץ ארסנל, ניקלאס בנדטנר. גם מלאדן פטריץ', אקס פולהאם, על הכוונת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully