וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנז'י מכרה שלושה מכוכביה לדינמו ב-45 מיליון יורו

מכירת חיסול: שחקני הנבחרת ז'ירקוב, דניסוב וקוקורין עברו למוסקבה, האחרון חודש אחרי שנרכש מדינמו. אטו הבא בתור?

מכירת החיסול המדוברת של אנז'י מחצ'קאלה נכנסת להילוך גבוה. אחרי המעבר של אולג שאטוב לזניט סנט פטרסבורג, מכרה היום (חמישי) הקבוצה מדאגסטן שלושה מכוכביה, שחקני נבחרת רוסיה, לדינמו מוסקבה. מדובר ביורי ז'ירקוב, איגור דניסוב ואלכסנדר קוקורין, שרק לפני חודש נרכש על ידי אנז'י מאותה דינמו ב-19 מיליון יורו ולא הספיק לשחק דקה אחת בקבוצתו החדשה בגלל פציעה. על פי הדיווחים, דינמו שילמה על שלושתם סכום כולל של 45 מיליון יורו.

איגור דניסוב, שחקן אנז'י מחצ'קאלה. Epsilon, GettyImages
שלושה משחקים ודי. איגור דניסוב במדי אנז'י/GettyImages, Epsilon

כזכור, המיליארדר סולימאן קרימוב התייאש מהקבוצה בגלל פתיחת העונה האיומה, שכללה פרידה מחוס הידינק ופיטורים של מחליפו רנה מולנסטין אחרי 16 ימים בלבד. בנוסף, הכוכב הגדול סמואל אטו התעמת עם דניסוב הבעייתי שהגיע לאחרונה מזניט סנט פטרסבורג ב-15 מיליון יורו, וכולם הועמדו למכירה כשקרימוב הודיע כי יקצץ באופן דרמטי בתקציב.

דינמו מוסקבה קפצה על המציאה, או יותר נכון על שלוש מציאות, ותציג את הטריו מחר באופן רשמי. השחקנים הבאים שאמורים להימכר הם אטו, הכדורגלן בעל השכר הגבוה בעולם (20 מיליון יורו לעונה) וכן וויליאן שנרכש משחטאר דונייצק.

בניגוד לקוקורין, שכאמור נעדר בגלל פציעה, דניסוב בן ה-29, שנרכש על ידי אנז'י לפני כחודשיים מזניט בה שיחק 11 שנים, לפחות הספיק לרשום שלוש הופעות ו-246 דקות בלבד במדים הצהובים. ז'ירקוב, שיחגוג בשבוע הבא יום הולדת 30, הגיע לאנז'י מצ'לסי ב-2011 וכבש שלושה שערים בשנתיים שלו בדאגסטן.

סמואל אטו שחקן אנז'י מחצ'אלקה. AP
בשבועיים הקרובים גם הוא יצטרץ לקצץ בחוזה ולעזוב. סמואל אטו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully