וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטין יפוטר מאנז'י אחרי פחות משלושה שבועות

הקבוצה הרוסית בלהבות: המאמן ההולנדי בדרך החוצה, הבעלים רוצה למכור את כל הכוכבים, דניסוב הסתכסך עם סמואל אטו, שלפי הטענות עושה בקבוצה ככל העולה על רוחו

על פי דיווחים ברוסיה, מאמנה ההולנדי של אנז'י מחצ'קאלה, רנה מולנסטין, יאבד את משרתו פחות משלושה שבועות אחרי שמונה לתפקיד. מולנסטין שהיה חבר בצוות המקצועי של מנצ'סטר יונייטד במשך שנים ארוכות, הצטרף לקבוצה הרוסית כעוזר של המאמן חוס הידינק ומונה למאמן ראשי אחרי שהאחרון התפטר אחרי שני משחקי ליגה בעונה הנוכחית.

סולימן קרימוב, בעלים אנז'י מחצ'קאלה. Sergei Rasulov, AP
שובר את הכלים. קרימוב/AP, Sergei Rasulov

החדשה הזו היא האחרונה מבין שורה של סאגות שהתרחשו לאחרונה במועדון היומרני ושבמרכזן ההחלטה של הבעלים המיליארדר סולימן קרימוב לשנות מדיניות. אנז'י שהשקיעה בשנים האחרונות עשרות מיליוני יורו בחיזוק, שילמה בקיץ האחרון בלבד 51 מיליון, אבל פתיחת עונה שכללה שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים בארבעת המחזורים הראשונים, הביאה את קרימוב להחליט שהוא מציב את כל השחקנים הבכירים של הקבוצה למכירה ושהוא מקצץ משמעותית את התקציב ומתחיל להשקיע בשחקנים צעירים.

הסיפור הזה מגיע במקביל לפרשה אלימה שכללה שניים מאותם שחקנים בכירים: איגור דניסוב וסמואל אטו. הקשר הרוסי בן ה-29 הגיע לפני חודש ושבוע מזניט סט. פטרסבורג תמורת כ-15 מיליון יורו וסחב איתו לדאגסטן היסטוריה של בעיות משמעת ותקריות אלימות. עד מהרה הוא הסתכסך עם הכוכב הגדול אטו ועם שחקנים אחרים בקבוצה ולפני המשחק.

אטו בעצמו נמצא כל הכוונת וכלי תקשורת מקומיים טוענים שההשפעה שלו על הקבוצה הייתה כל כך גדולה עד שהיא היוותה גורם מכריע בהחלטה של חוס הידינק לעזוב. על פי העיתונים, אטו מעורב דרך קבע בקביעת סגנון המשחק של הקבוצה ואפילו קובע אילו חילופים יתבצעו במהלך משחקים.

איגור דניסוב, שחקן אנז'י מחצ'קאלה. Epsilon, GettyImages
הביא איתו את בעיות המשמעת. דניסוב/GettyImages, Epsilon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully