וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 16.8

לואיז גוסטבו חתם בגרמניה, ליברפול צירפה את סיסוקו, יונייטד מעוניינת באוזיל, פ.ס.ז' רוצה את די מריה, והאם פלקאו כבר עוזב את מונאקו? כל ההעברות בעולם

שחקן באיירן מינכן, לואיז גוסטבו. Alex Grimm, GettyImages
העדיף את וולפסבורג על פני ארסנל. לואיז גוסטבו/GettyImages, Alex Grimm

העברות

* עכשיו זה רשמי: לואיז גוסטבו, קשרה של באיירן מינכן שהיה מחוזר על ידי ארסנל, חתם לחמש שנים בשורות וולפסבורג תמורת 15 מיליון יורו.

* טולוז הודיע כי החתימה את החלוץ הדני מרטין ברייתווייט, שהבקיע שער במדי נבחרת דנמרק השבוע ושיחק בארבע העונות הקודמות באסביירג. השחקן בן ה-22 חתם לארבע שנים בקבוצה של עדן בן בסט.

* רגע לפני שהעונה נפתחת, סביליה מצאה תחליף (נוסף) לגארי מדל ורכשה מלבנטה את הקשר הגבוה ויסנטה איבורה. השחקן בן ה-25 נרכש ב-6 מיליון יורו וחתם על חוזה לחמש שנים.

* אתלטיק בילבאו צירפה עוד שחקן באסקי מוביל מהליגה, כשרכשה ב-3 מיליון יורו את מיקל ריקו בן ה-28, שהיה מהמצטיינים בשורות גרנאדה בשנתיים האחרונות.

* החלוץ הברזילאי ארי נמכר מספרטק מוסקבה לקרסנדואר ב-4 מיליון יורו. לסיום חוזהו של השחקן בן ה-27 בספרטק נותרה חצי שנה והוא סירב לחתום על חוזה חדש. קרסנודאר החתימה אותו לשלוש שנים, ורכשה גם את הבלם השבדי אנדראס גרנקוויסט מגנואה ב-5.3 מיליון יורו.

* הברזילאי ג'ובאני סיו, שהרשים בחצי העונה האחרונה במדי סושו והתאמן לאחרונה בנאנט, חתם על חוזה לארבע שנים דווקא בבאזל השוויצרית, שמצאה מחליף לראול בובאדיז'ה שנמכר לאוגסבורג.

* שוער ארסנל ג'וש ויקרס בן ה-17 הושאל לקבוצת קנביי איילנד מהליגות האזוריות בבריטניה עד לסוף מאי 2014.

* פולהאם החתימה היום את החלוץ דארן בנט שיגיע כמושאל מאסטון וילה. בעונה שעברה בנט הבקיע שישה שערים בלבד ב-23 משחקים.

* המגן הצרפתי פלוריאן מראנז', 27, עזב את בורדו וחתם לעונה אחת בקריסטל פאלאס. הצרפתי הוא הרכש התשיעי של העולה החדשה לפרמיירליג, ועשוי להיות בסגל כבר למשחק מול טוטנהאם ביום ראשון.

מסוט אוזיל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
על הכוונת של יונייטד. אוזיל/רויטרס

שמועות

* האם רדאמל פלקאו חוזר לשוק? בספרד מדווחים כי חלוצה של מונאקו, שנרכש רק הקיץ ב-60 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד, הוצב ברשימת ההעברות בגלל בעיות מס מהן חושש הבעלים של המועדון. על פי הדיווח, סוכנו כבר הציע אותו למנצ'סטר סיטי, צ'לסי ולמנצ'סטר יונייטד. לידיעה המלאה.

* מאמן קווינס פארק ריינג'רס הארי רדנאפ טוען שקבוצתו סיכמה עם טוטנהאם על מעברו של סקוט פארקר: "סיכמנו עם המועדון, עכשיו זו רק החלטה של השחקן אם הוא מגיע או לא. יש לנו הצעה טובה עבורו".

* באנגליה מדווחים שליברפול סיכמה על העברתו של עלי סיסוקו, המגן השמאלי של ולנסיה. סיסוקו יגיע בשבוע הבא לליברפול ויעבור את הבדיקות הרפואיות.

* עוד בליברפול: קשר אנז'י מחצ'קאלה, וויליאן המצוין, טוען: "אני מצפה להצעה חדשה ממועדון גדול כמו ליברפול. כרגע זה רק דיבורים".

* "המירור" הבריטי מדווח שמנצ'סטר יונייטד תקבל מריאל מדריד את מסוט אוזיל ברגע שעסקת גארת בייל תצא לפועל עם טוטנהאם. ב"לה פריסיאן" נטען ששחקן נוסף של ריאל, אנחל די מריה, נמצא על הכוונת של יונייטד ושל פ.ס.ז'.

* התקשורת בצרפת מדווחת כי פריס סן ז'רמן מעוניינת גם בשחקנה של מנצ'סטר יונייטד נאני.

* כריסטיאנו רונאלדו מרגיע את אוהדי ריאל מדריד: "חידוש החוזה לא מטריד אותי כרגע. הדברים קורים, ואתם תדעו במוקדם או במאוחר. העולם לא ייגמר בקרוב. אני מאושר בריאל מדריד".

* "לונדון איוונינג סטנדרד" מדווח שווסטהאם שוקלת למכור את החלוצים מודיבו מייגה וריקארדו ואז טה.

* היום ישוחחו ראשי רומא וולטר סבאטיני ומאורו באלדיסוני עם ראשי טוטנהאם, המעוניינת בקשרים מיראלם פיאניץ' ואריק לאמלה.

* "סקי ספורט" מפרסם שמאמן סוונסי מיכאל לאודרופ הודיע לארסנל שגם "הצעה מגוחכת" לא תגרום לו לוותר על מיצ'ו. החלוץ הספרדי חתום בקבוצה הוולשית עד 2017.

* עתידו של אדריאן לופס באתלטיקו מדריד לוט בערפל. ב"אס" מדווחים שרומא תציע 18 מיליון יורו עבור החלוץ הספרדי בן ה-25, כשגם ולנסיה מעוניינת בשחקן. גם עתידו של מרטין דמיצ'ליס באתלטיקו מדריד אינו ברור ובקבוצה עדיין מתלבטים האם להיענות להצעתה של מנצ'סטר סיטי או לא.

* "קוריירה דלו ספורט" מדווח שקייסוקה הונדה ייפגש עם יו"ר צסק"א מוסקבה ייבגני גינר במטרה לשכנעו להעבירו למילאן כבר עם תחילת העונה.

* "דיילי אקספרס" מדווח שצ'לסי העמידה למנצ'סטר יונייטד דד-ליין לגבי ויין רוני, ומחכה לתשובה בעניינו עד ה-26 באוגוסט. צ'לסי הציעה 28 מיליון ליש"ט על החלוץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ויין רוני מנשק את הסמל של מנצ'סטר יונייטד. Laurence Griffiths, GettyImages
צ'לסי הציבה דד-ליין. רוני/GettyImages, Laurence Griffiths

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully