וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: רדאמל פלקאו הוצב ברשימת ההעברות

האם אנחנו בדרך למהלך המפתיע של הקיץ? על פי "מארקה", חלוץ הרכש של מונאקו יעזוב בגלל בעיות המס של הבעלים

האם רדאמל פלקאו ירעיד את חלון ההעברות פעם נוספת? עיתון "מארקה" הספרדי מדווח היום (שישי) כי החלוץ הקולומביאני שנרכש בקיץ על ידי מונאקו ב-60 מיליון יורו מאתלטיקו מדריד, כבר הוצב ברשימת העברות. איך? מדוע? לטענת היומון הספרדי, הבעלים של הקבוצה מהנסיכות, דימיטרי ריבולובלב, חש מאוים מההחלטה לחייב את שחקניו במס מלא, כאילו מדובר על אדמת צרפת, ובחר לנקוט בצעד המפתיע.

חלוץ מונאקו רדמאל פלקאו. רויטרס
יעזוב כל כך מהר? רדאמל פלקאו/רויטרס

לידיעה אין אישור מגורמים בצרפת או במונאקו, שם כאמור יש הקלות מס מהן נהנה ריבולובלב, תושב המקום וחבר קרוב של הנסיך. מנהלת הליגה התייצבה נגדו בטענה כי למונאקו יש יתרון לא הוגן על פני יתר הקבוצות, אבל ריבולובלב הצליח להתגבר על המכשולים בדרך, עד עכשיו. על פי מארקה, האוליגרך הרוסי יצטרך לשלם פיצוי בגובה 100 מיליון יורו אם ישמור על הכוכבים שמרוויחים אצלו משכורות עתק.

פלקאו, למשל, משתכר כ-14 מיליון יורו לעונה, אבל הדברים אמורים גם לגבי ז'ואאו מוטיניו וחאמס רודריגס שנרכשו יחד ב-70 מיליון יורו מפורטו. "אל טיגרה" הספיק לכבוש במדי מונאקו במחזור הפתיחה של הליגה הצרפתית, בו ניצחה הקבוצה 0:2 את בורדו. על פי הדיווח, סוכנו כבר הציע אותו לצ'לסי, מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד, אם ויין רוני יעזוב אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully