וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר רכשה 50 אחוז מכרטיס איציק כהן, הצעה לקונטרראס

15.8.2013 / 17:53

הקבוצה תשלם כחצי מיליון שקל להפועל ירושלים עבור מלך שערי הלאומית אשתקד. הצעה הוגשה לבלם אולימפיאקוס (34)

אחרי משא ומתן ממושך, רכשה בית"ר ירושלים חמישים אחוזים מכרטיסו של חלוצה המוכשר של הפועל ירושלים, איציק כהן, תמורת כמחצי מיליון שקל. בקבוצה סימנו את החלוץ לפני מספר חודשים, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, וכבר מחר הוא אמור להצטרף לאימונים.

בעונה שעברה סיים כהן (23) כמלך השערים של הליגה הלאומית עם 18 כיבושים (כמו עומר גולן), ובקיץ החולף היה מבוקש על ידי מספר קבוצות נוספות בליגת העל. כהן יישב מחר עם בית"ר על חוזה ארוך טווח, אך ייתכן שלא יוכל לשחק במחזור הראשון כיוון שהורחק במשחק אימון של הפועל ירושלים השבוע נגד קרית גת. עם זאת, השחקן לא ספג אדום ובבית"ר יבדקו אם הוא יוכל להיכלל בסגל במשחק פתיחת העונה מול באר שבע.

איציק כהן שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
מלך שערי הלאומית עובר את הכביש. איציק כהן/מגד גוזני

בבית"ר ירושלים שוקדים בשבועות האחרונים על צירוף בלם בעל שיעור קומה, ועל פי מקורות ביוון היא קרובה לעשות זאת. בשבוע האחרון גילתה בית"ר עניין גדול בבלם הצ'ילאני של אולימפיאקוס פאבלו קונטרראס. הבלם, בעל 67 הופעות בנבחרת צ'ילה, שיחק בעברו בסלטה ויגו, בראגה ואוסאסונה ובעונה האחרונה 17 משחקי ליגה באולימפיאקוס וארבעה נוספים בשלב הבתים של ליגת האלופות.

אולימפיאקוס מדללת את הסגל בשל מצבה הכלכלי ולמרות שיש לשחקן חוזה לעונה נוספת, היא לא תעמוד בדרכו אם יבקש לעזוב. נציג הבעלים חיים רביבו יצא ליוון כדי לנסות ולהחתים את הבלם ואף הגיש לו הצעה. כמו כן, ינסה רביבו לבדוק אפשרות לצרף קשר אחורי.

שחקן נבחרת צ'ילה פאבלו קונטרראס. Alexander Hassenstein, GettyImages
אולימפיאקוס לא תעמוד בדרכו עם יבקש לעזוב פאבלו קונטרראס/GettyImages, Alexander Hassenstein

בנוגע לבלם אחר, מתן בראשי, בבית"ר הופתעו מאוד לשמוע אתמול על יציאתו של הבלם ללודג' הפולנית והעובדה כי הוא צפוי לחתום שם. בראשי היה אמור לחתום בבית"ר ביום ראשון האחרון על חוזה לעונה אחת אחת בבית"ר חזרו בהם ודרשו ממנו לחתום לשלוש שנים והמו"מ נתקע שוב. עוד לפני עזיבת בראשי, בבית"ר החלו במגעים עם רמת השרון להעברת הבלם קשר עשהאל בן שבת כמחליף לבלמימ ולקישור האחורי.

בתוך כך, בבית"ר ירושלים הודיעו לסקאוט איתן מזרחי כי הוא סיים את תפקידו במועדון. מזרחי שימש בין השאר כמנהל האקדמיה של הקבוצה וכסקאוט בשנים האחרונות ונחשב ליד ימינו של איציק קורנפיין.

בבית"ר היו מודאגים אתמול מההשפעה של עזיבת בראשי על האווירה בקבוצה ואמרו: "ברור לנו שהאנרגיות לא טובות אבל אנחנו מאמינים שיוחתמו מספר שחקנים כמה שיותר מהר והאווירה תשתנה. זה לא פשוט להתמודד עם זה אבל אנשים צריכים להבין שזאת התוצאה שמגיעים לקיץ כשכל השחקנים חופשיים ודורשים שכר כפול ומשולש ממה שקיבלו קודם. שרואים איך מכבי חיפה לא נותנת לגולסה להגיע למצב של שחקן חופשי בתום העונה מבינים בדיוק כמה קשה להתמודד עם מצב כזה".

שחקנים בקבוצה היו קצת יותר מודאגים ואמרו: "אנחנו כרגע הקבוצה הכי חלשה בליגה וחייבים להתחזק מהר. אומרים אחרי הפגרה אבל אנחנו חייבים לפחות עוד 2-3 שחקנים בכדי לפתוח את העונה כמו שצריך. יהיה קשה לעמות מול באר שבע ומכבי פתח תקוה עם כל כך הרבה שחקנים צעירים".

שמעון אבוחצירא עירוני קרית שמונה מול מתן בראשי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עזיבתו מעצימה את האנרגיה השלילית. בראשי/ברני ארדוב

היום (חמישי, 18:00) תערוך הקבוצה משחק אימון נגד הפועל אשקלון. המשחק יועבר בשידור חי בוואלה! ספורט. למאמן בית"ר אלי כהן תהיה הזדמנות לבחון את הזרים בריאן ז'ונס ומיחה גרגוריץ' וכמו כן את החלוץ ידין זריס שהחל להתאמן בקבוצה לפני יומיים. הקשר-חלוץ האוקראיני דימיטרו קורקישקו שוחרר מהקבוצה. לאוהדי הקבוצה תהיה הזדמנות לצפות בהופעת הבכורה של עומר אצילי, שבמועדון מתלהבים מאוד מהיכולת של השחקן עד עתה ומאמינים כי השחקן צפוי להיות אחד השחקנים הדומיננטיים בעונה הקרובה. אריאל הרוש ואלי דסה ששהו עם הנבחרות לא צפויים לקחת חלק במשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully