וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הייתה ברירה, טביב היה חייב לפטר את קורנפיין"

14.8.2013 / 10:13

בסביבתו של הבעלים מסבירים: "הוא נתקל באנטגוניזם כלפי איציק בכל פינה במועדון". שחקנים בקבוצה: "איציק עשה טעויות, אבל היה אכפת לו משחקני הבית, הוא השאיר חלק מהם בסגל כי הוא ידע שאחרת הם יפרשו". האוהדים חלוקים

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: מיכאל ברגמן

בבית"ר ירושלים לא הופתעו מההחלטה של הבעלים אלי טביב לפטר אמש (שלישי) את יו"ר המועדון איציק קורנפיין וציינו שהצעד הזה היה צפוי, כשהשאלה היחידה הייתה העיתוי בו הוא יקרה. היחסים בין טביב לקורנפיין היו מורכבים: מצד אחד היו"ר היה מזוהה עם הבעלים הקודם ארקדי גאידמק שהערים לא מעט קשיים על טביב, אך מצד שני הבעלים החדש לא היה בטוח שהוא ימצא מישהו שיבצע את התפקיד בצורה טובה יותר.

מבית"ר נמסר לאחר הדיון: "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מודה לקורנפיין, מעריך ומוקיר את תרומתו והשקעתו על השנים בהן היה איציק קורנפיין במועדון, הן כשוער הקבוצה והן בתפקידיו הניהוליים".

בשבועות הקרובים ינסה טביב להגיע להסדר עם קורנפיין בנוגע לסכום הפיצויים ופריסתו על פני שנתיים לפחות. אם קורנפיין יקבל ערבויות ובטוחות לכך שיקבל את הכסף, הוא עשוי להגיע להסדר. כעת הבעלים יתפנה לחפש יו"ר חדש לקבוצה. שמו של ניר סביליה עדיין נמצא על הפרק וחבר ההנהלה חיים רביבו שוחח איתו כמה פעמים. בתו של טביב ליהי מעורבת בהליכי הרישום של הקבוצה בהתאחדות ובכמה נושאים נוספים, אך בשלב זה אינה מעוניינת להיכנס לתפקיד בכיר במועדון.

איציק קורנפיין מגיע לשימוע הפיטורים בבית"ר ירושלים. יותם רונן
צעד שלא הפתיע אף אחד. קורנפיין/יותם רונן

בסביבתו של טביב אמרו: "גם אם הוא היה רוצה להשאיר את איציק לא הייתה לו ברירה. אומרים ש'לה פמיליה' השפיעו, אבל קורנפיין היה שרוף בהרבה פינות ולאלי היה קשה מאוד להתחיל ככה במועדון. אפילו בהסכם עם עמותת האוהדים אחת מהדרישות שלהם הייתה שהוא יהיה מחוץ למערכת. מכל כיוון טביב נתקל באנטגוניזם וזה היה צעד מחייב. ברמה האישית הוא מכבד את קורנפיין ומעריך אותו, אבל צריך להמשיך הלאה".

מקורבים לקורנפיין אמרו הבוקר: "איציק נתן את כל מה שיש לו בבית"ר וטוב בשבילו ובשביל המשפחה שלו שימשיך הלאה. הבנו שטביב מאוד רצה שימשיך אך הוא ידע שאם יעשה את זה הוא יצטרך להתמודד עם אותם אוהדים בעייתיים שלא יתנו לו שקט. אנשים אומרים שאיציק לא יסכים לוותר על שקל אבל זה שקר. איציק בא לקראת בית"ר בשנים האחרונות ובהסדר נכון יהיה מוכן לבוא לקראתה גם הפעם. ברור שאם ישחקו איתו משחקים הוא ייקח את זה לבית משפט, אבל זה הדבר האחרון שהוא רוצה וכמה גורמים מעורבים בכדי להימנע מזה, כולל ראש העיר ניר ברקת".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אלי טביב, הבעלים המיועד של בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
"מעריך את קורנפיין, אבל צריך להמשיך הלאה". טביב/נועם מושקוביץ

שחקנים בבית"ר ירושלים אמרו אתמול על העזיבה של היו"ר: "היו שנים קשות עם איציק, אבל לזכותו ייאמר שבכל מצב הוא אמר את האמת. הוא תמיד הסביר לנו את המצב וניסה להתמודד איתו. הוא עשה את הכי טוב שהוא יכול, היה אכפת לו משחקני הבית, הוא השאיר חלק מהם בסגל כי הוא ידע שאחרת הם יפרשו והוא באמת רצה לשמר את הזהות הירושלמית של הקבוצה. הוא עשה טעויות עם האוהדים ולפעמים גם לא היה לו מי שיתמוך בו כי ארקדי נטש, אבל בסך הכל צריך לומר לו תודה ולהיפרד יפה".

בקרב רבים מהאוהדים החדשות התקבלו בשמחה וחלקם התחייבו לקנות מנויים אחרי שהיו"ר איתו הם היו מסוכסכים עזב. מנגד היו אוהדים שכאבו את העזיבה של מי ששיחק בקבוצה מ-1995 ואחר כך נשאר בהנהלה ואמרו שהם מרגישים שבית"ר נכנעה לארגון האוהדים "לה פמיליה" ושהם חוששים שהמועדון ילך וידרדר בעקבות המהלכים הללו.

איציק קורנפיין מגיע לשימוע הפיטורים בבית"ר ירושלים. יותם רונן
"היו שנים קשות עם איציק, אבל לזכותו ייאמר שבכל מצב הוא אמר את האמת". קורנפיין בדרך לשימוע/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully