וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופו של עידן: קורנפיין פוטר מתפקידו כמנכ"ל בית"ר

13.8.2013 / 23:57

אחרי 18 שנה כשחקן וחמש שנים בתפקיד המנכ”ל, שוער העבר פוטר מהקבוצה מהבירה בעקבות היחסים העכורים עם האוהדים. טביב ייאלץ לשלם לו פיצויים בגובה של כשני מיליון שקלים, ויחפש לו מחליף בשבועות הקרובים

צילום: טל אנגלנדר עריכה: מיכאל ברגמן

זה היה צפוי אבל עכשיו זה קורה באופן רשמי: אחרי חמש שנים בתפקיד יו"ר בית"ר ירושלים, יסיים מחר (רביעי) איציק קורנפיין את דרכו בבית"ר ירושלים. הבעלים אלי טביב, שמעוניין בשינוי העמדה הניהולית המובילה במועדון, במיוחד לאור היחסים העכורים של קורנפיין עם הקהל, הודיע ליו"ר כי הוא מסיים את תפקידו במועדון, ומחר צפוי להיערך לקורנפיין שימוע, לאחריו הוא יעזוב את בית"ר. לקורנפיין מגיעים פיצויים בסכום של קרוב לשני מיליון שקלים ונציגיו של טביב ינסו להגיע עמו להבנות לגבי המספר הסופי בימים הקרובים.

מויאל לאוהדי בית"ר: "ההודעות שלכם קרעו לי את הלב"

ברית בין הדחויים: הזרים החדשים של בית"ר ירושלים

איציק קורנפיין, בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
סופו של עידן. קורנפיין/נועם מושקוביץ

קורנפיין מונה לתפקיד בקיץ 2008 לאחר שארקדי גאידמק פיטר את כל הנהלת המועדון פרט לקורנפיין ששימש כמנכ"ל. קורנפיין עבר שנים קשות במועדון, רובן ללא תמיכת הבעלים שנטש את המועדון מבחינה כלכלית, ותקופת כהונתו לוותה גם בעימותים תכופים עם הקהל והרבה ביקורת. השיא הגיע בעונה שעברה, כאשר דחף קורנפיין להבאת שני השחקנים המוסלמים קדאייב וסדאייב. קורנפיין מונה למנכ"ל מיד לאחר שתלה את הנעליים ופרש מכדורגל. גם את מרבית שנותיו כשחקן פעיל העביר בבית"ר ירושלים, ואף זכה עימה בשלוש אליפויות.

כעת תצטרך בית"ר למנות מחליף לקורנפיין, ובשבועיים הקרובים אמור להתמנות אחד כזה, אם כי בשלב מסרבים בבית"ר לחשוף מי אמור לקבל את התפקיד. עד אשר יתמנה מחליף לקורנפיין, צפוי חיים רביבו להיות דומיננטי יותר במערכת.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully