וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר: בראשי יוצא להתרשמות בלודז', בן שבת יצטרף

14.8.2013 / 21:15

בלמה של בית"ר ירושלים ימריא כדי להיבחן בקבוצה הפולנית וינסה להרשים את ראשיה. קשר רמה"ש עשוי להצטרף לבית"ר

האם בית"ר ירושלים עומדת לאבד עוד שחקן? בלם הקבוצה מתן בראשי, שמנהל מו"מ עם בית"ר בחודש וחצי האחרון ועדיין לא חתם במועדון ייצא הלילה להתרשמות בוידז'ב לודז' הפולנית וינסה להרשים בדרך למעבר לחו"ל. הפולנים מעוניינים בבראשי וכבר החלו במו"מ כאשר הסיכויים שיחתום במועדון גבוהים. במידה ובראשי יעזוב תהיה זאת מכה נוספת עבור בית"ר, שכבר איבדה הקיץ את חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דריו פרננדס, אבי ריקן, עמית בן שושן, ערן לוי וכמו כן הזרים דינו שקבורץ ודומיניק גלאבינה.

לודז' מדורגת במקום שמיני בליגה הפולנית אחרי ארבעה מחזורים, ובעונה שעברה ניצלה מירידה בסיום העונה וסיימה במקום ה-13. היא זכתה בארבע אליפויות פולין בעבר, האחרונה שבהן בעונת 1995-1996.

בראשי בן ה-25 הוא תוצר מחלקת הנוער של בית"ר, והיה שותף לזכייה באליפות ובדאבל הראשון של קבוצת הנוער. בראשי עלה לקבוצה הבוגרת של בית"ר בעונת 2008-2009, ורשם מספר הופעות במסגרת גביע הטוטו. עונה לאחר מכן עבר בהשאלה ליריבה העירונית הפועל ירושלים ששיחקה בליגה הלאומית, ועשה במדיה את הפריצה המיוחלת, כשכבש כשכבש 26 שערים. הפועל ירושלים נשרה לליגה א', ובראשי שב לקבוצת נעוריו מאותה העיר, וחתם במדיה לשלוש עונות.

מתן בראשי שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) מול אבי כנפו שחקן הפועל עכו. ברני ארדוב
גם הוא עוזב. בראשי/ברני ארדוב

בית"ר תפנה בימים הקרובים לעירוני רמת השרון במטרה לרכוש את הבלם/קשר עשהאל בן שבת, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצתו, אך היחסים בינו לבין המועדון עכורים, וכרגע השחקן לא מתאמן עם הקבוצה ונמצא בדרך החוצה.

היום (רביעי) ערכה הקבוצה משחקון פנימי בו ניצח ההרכב השני את ההרכב הראשון 0:4. טל משעלי, רועי זכרי, עומר נחמני ועוד שער עצמי הביכו את ההרכב הראשון, שנראה כי אינו מוכן לפתיחת העונה. בבית"ר חזרו ואמרו כי "כמו שהדברים נראים עם ההרכב הזה נלך לשני המחזורים הראשונים וכדאי ששחקנים יפנימו את זה כי רק הם יוכלו להרים את הקבוצה בפתיחת העונה".

נושא השיחה המדובר באימון היה פיטוריו של איציק קורנפיין כאשר מרבית השחקנים דיברו על היו"ר העוזב בהערכה ובתחושה כי תמיד היה הגון איתם ודאג שיישארו במועדון. אחד השחקנים סיכם זאת ואמר: "גם אם הוא לא תמיד עשה את הדברים הכי נכונים, לשחקנים הירושלמים הוא תמיד דאג ורצה לראות אותם כאן".

בבית"ר מאמינים כי עד לתחילת השבוע הבא יחתום דור מלול בקבוצה. בנוגע לסינטאיהו סלליך, בבית"ר חוששים כי יענקל'ה שחר ידרוש מטביב לעמוד בסיכום לפיו ירכוש את כרטיסו של חן עזריאל במיליון שקל בתמונה לשחרורו של סלליך. בשלב הזה טביב קיבל רגליים קרות בנוגע לעזריאל ולא ממהר להחתימו במועדון.

סופו של עידן: איציק קורנפיין פוטר מבית"ר ירושלים

"לא הייתה ברירה, טביב היה חייב לפטר את קורנפיין"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

עשהאל בן שבת שחקן עירוני רמת השרון מעל מונס דאבור שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לטדי? עשהאל בן שבת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully