וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלי טביב סימן את איציק כהן

26.5.2013 / 11:10

איש העסקים צפוי לסכם על רכישה בשני ומעוניין בחלוץ הפועל ירושלים. הקבוצה מהלאומית תדרוש עבורו חצי מיליון דולר

אלי טביב עדיין לא רכש את בית"ר ירושלים אבל מאחורי הקלעים מתנהל כבעלים לכל דבר ועניין. טביב משוחח עם המנכ"כ איציק קורנפיין מדי יום ואף ביקש ממנו ללחוץ על אבי ריקן וקובי מויאל להמתין מספר ימים עד לחתימת ההסכם. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט טביב כבר ביצע פניות לליגיונרים כמו מאור בוזגלו ושלומי ארבייטמן ובימים האחרונים גילה התעניינות גדולה בחלוץ הפועל ירושלים איציק כהן. טביב יודע שתקציב בית"ר יאפשר להביא לא יותר מישראלי אחד המשחק בחו"ל בכסף גדול ומתעניין בשחקנים כמו איציק כהן שיכולים לפרוץ בבית"ר.

כהן סיים את העונה עם 18 שערי ליגה והיה למלך השערים של הלאומית יחד עם עומר גולן. בסך הכל כבש כהן 21 שערים בכל המסגרות. לכהן חוזה לעונה נוספת בהפועל ירושלים וקבוצות נוספות בליגת העל מתעניינות בו. הפועל ירושלים כבר הודיעה שתדרוש עבור השחקן כחצי מיליון דולר.

איציק כהן שחקן הפועל ירושלים לפני חגי גולדנברג שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
הבעלים המיועד כבר סימן אותו. איציק כהן/ברני ארדוב

מחר אמורה להיערך הפגישה בין טביב ונציגיו לעורך הדין ונציגיו של ארקדי גאידמק, כאשר בשני הצדדים מקווים לפתור את כל המחלוקות, לסגור את העסקה ולהגיע לחתימה. טביב מאוד רוצה לזרז את העניינים בשל הלחץ להתחיל כמה שיותר מהר בהכנות לעונה הבאה, שגם כך יחלו בפיגור של מספר שבועות.

במידה ותהיה חתימה מחר, טביב ביקש מאיציק קורנפיין לסייע בחפיפה בשבועות הקרובים עד אשר ימנה צוות ניהולי משלו וקורנפיין הסכים לכך. מעבר לכך, טביב ירצה למנות בהקדם מאמן ולהתחיל לבנות את התכנית המקצועית לעונה הבאה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט גיא לוזון הוא המועמד המועדף על טביב, אך במידה והמאמן יבקש להמתין עד תום היורו לבדוק הצעות מחו"ל, טביב עשוי שלא להמתין ולפנות למאמנים נוספים ובראשם רוני לוי.

טביב קיבל מסרים ברורים כי אבי ריקן לא ימתין לו מעבר לאמצע השבוע הקרוב ובמידה והעסקה לא תיסגר והוא יזכה להצעה משופרת מבית"ר הוא צפוי לחתום דווקא במכבי חיפה. טביב רוצה לשבת גם עם קובי מויאל, דריו פרננדס, עמית בן שושן ומתן בראשי שחוזיהם בקבוצה פגו. בנוגע לחיים מגרלשווילי, חן עזריאל, סטיבן כהן ודינו שקבורץ ימתין טביב להחלטת המאמן הבא.

איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
כבר החל לעבוד. אלי טביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully