וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב: "כולי תקווה שבשבוע הבא אהיה איש בשורות"

24.5.2013 / 10:10

הבעלים המיועד סוגר את הקצוות לקראת רכישת בית"ר ירושלים: "אנחנו בלחץ של זמן ונשארתי בארץ כדי לפקח אישית על הדברים". במקביל, התכנית המרתקת של טביב לשיקום הקבוצה נרקמת: השגרירים שיקבלו הצעה, היהלום שאולי יחזור, החלוץ שעשוי להגיע, המנהלים והמאמן הבא

אלי טביב על סף רכישת בית"ר ירושלים. בשיחות אתמול (חמישי) עם אנשי הקבוצה ומקורביו, טביב התנהג כבר כבעלים לכל דבר והתעסק במתווה שאותו הוא רוצה לראות בבית"ר בשנה הבאה. לגבי סגירת העסקה אמר טביב: "המטרה שלנו היא לשבת עד יום שני על הטיוטות ולסגור את העיסקה סופית, חייבים להתחיל להתקדם עם הקבוצה".

באופן רשמי טביב זהיר יותר ואמר היום לוואלה! ספורט: "אני עובד בשבוע האחרון קשה מאוד כדי לפתור את כל הבעיות ולחתום על ההסכם שבסופו אהיה הבעלים של בית"ר. זה מורכב ואנחנו תחת לחץ של זמן ולכן נשארתי בארץ כדי לפקח אישית על הדברים. כולי תקווה ואמונה שבתחילת השבוע הבא אהיה איש בשורות".

אלי טביב בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מרגיש כבר כבעלים. אלי טביב/ברני ארדוב

טביב פועל ב-72 השעות האחרונות כאחד שכבר נמצא בתוך בית"ר ירושלים. הוא נמצא בקשר שוטף עם איציק קורנפיין, מתייעץ לגבי כל דבר שמטריד אותו ודואג ליצור קשר עם שחקנים לקראת העונה הבאה. אבי ריקן קיבל מסרים מאוד ברורים מטביב להמתין וכי הוא יזכה להצעה משודרגת לאחר חתימת העיקה. טביב אמר לאנשיו: "המטרה היא לסגור קודם עם ריקן וקובי מויאל ואחרי זה להתקדם".

מעבר לשניים, טביב מכוון גבוה ונוצר קשר עם מספר שחקנים ישראלים בולטים כמו מאור בוזגלו, שלומי ארבייטמן, אלון תורג'מן והבעלים אף מגשש אם אפשר יהיה להחזיר את ברק יצחקי לבית"ר במידה ומכבי תל אביב תוותר עליו ותהיה מוכנה להשתתף בעלות שכרו.

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון. קובי אליהו
לא רק הוא בתמונה. גיא לוזון/קובי אליהו

לאחר השלמת העסקה, טביב צפוי לשבת עם גיא לוזון ולנסות לסכם איתו כמאמן לעונה הבאה, אם כי הדברים אינם סגורים ומאמנים נוספים כמו רוני לוי עשויים להיכנס לתמונה. טביב משוחח בימים האחרונים עם לא מעט אנשים בנוגע לניר סביליה ודוד אמסלם שעשויים להצטרף לצוות הניהולי של המועדון ומקבל רשמים חיוביים: "איפה שאלי לא פונה, הוא רק שומע דברים טובים. אנשים רוצים לראות את ניר ודוד במועדון, וכנראה שכל כך הרבה אנשים לא טועים".

בבית"ר מרגישים היטב שהדברים סגורים אך חוששים שעד שהדברים לא חתומים הכל פתוח: "מצד אחד כולם רוצים לגמור עם זה, מצד שני יש את החשש ממה שיקרה אם טביב לא ייקח את הקבוצה ונחזור למקום שבו היינו בו עד היום. בית"ר חייבת את טביב, אין לה פיתרון אחר כרגע".

דוד אמסלם מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
דיבר עם טביב לפני כחודשיים. אמסלם/קובי אליהו

אמסלם עצמו התראיין היום לרדיו ירושלים, ואמר : "אני לא חושב שאני צריך להיות יושב ראש בית"ר ירושלים. אני רוצה תפקיד שונה ואחר בבית"ר ירושלים. בהנחה שטביב יגיע, אני אשמח לדאוג לשקט ביחסים בין המועדון לקהל, להביא לשקט. גם בתחום המקצועי אוכל להשתלב, אבל זה תלוי במאמן שיגיע. במצב שנוצר יש הרבה עבודה בגזרה הזאת בשלב ראשון ואם לא יעשו שם סדר, הקבוצה תיקלע שום לתחתית בשנה הבאה. אסור לבית"ר להגיע למצב כזה, זה מועדון שצריך להיות מאוחד כשכולם מאחוריו כדי להחזיר אותו לצמרת הכדורגל הישראלי".

על טביב הוסיף אמסלם: "אני לא אוכל לומר לכם שטביב דיבר איתי אישית והציע לי. דיברתי עם אלי טביב לפני למעלה מחודשיים על דברים שלא קשורים לבית"ר ירושלים. בשבוע האחרון שמעתי והבנתי שרוצים אותי בבית"ר אבל אני לא יכול להתייחס לזה בצורה רצינית עד שנשב. את התמיכה שלי אני אתן לבית"ר ללא תנאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully