וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב רוצה את תורג'מן בבית"ר ירושלים

24.5.2013 / 8:49

שחקן מכבי חיפה ישקול את המעבר לאחר היורו. החלטה לגבי עומרי בן הרוש וגל כהן תתקבל במהלך הטורניר. אנדלובו יימכר?

הבעלים המיועד של בית"ר ירושלים אלי טביב רוצה לראות את אלון תורג'מן בקבוצה. מסר כזה הועבר לשחקן, שממתין להתפתחויות בנושא הבעלות. תורג'מן היה מבוקש בקבוצה גם ללא קשר לעתידו של טביב. בחיפה שוקלים למכור לבית"ר את חן עזריאל, אך זו מעדיפה השאלה. אם אבי ריקן יגיע בסופו של דבר לירוקים ותורג'מן יעבור לבירה, יקוזזו דמי ההשבחה בהתאם. בכל מקרה, תורג'מן יעבור רק בהשאלה. האפשרות היחידה שיישאר בחיפה היא אם אריק בנאדו יבהיר לשחקן שהוא יתמודד על חולצת ההרכב. תורג'מן עבר לאחרונה לשחק כחלוץ תשע ושיפר את קצב ההבקעות כשהבקיע בשני המחזורים האחרונים וסיים עם תשעה שערים בכל המסגרות.

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
בכל מקרה הוא יעבור רק בהשאלה. אלון תורג'מן/מגד גוזני

הפגישה עם המגן אלעד גבאי, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, נדחתה מיום ראשון (חלק מחברי הנהלת מכבי חיפה ימריאו לצפות בגמר ליגת האלופות במוצאי שבת) ותיערך כנראה ביום שני. השחקן אמור לחתום על חוזה לארבע עונות כשאם עמאשה יעשה את הדרך ההפוכה ינוכה נתח משמעותי מסכום המכירה. המגעים עם דמטריס חריסטופי יימשכו וחיפה עשויה להגדיל ההצעה עד 800 אלף יורו. "אם השקיעו סכומי עתק בדגני ועזריאל למה לא להביא שחקן דומיננטי בסכום נמוך יותר?", אמרו מקורבים לעסקה והביעו אופטימיות לגביה.

בחיפה החליטו לעקוב אחר עומרי בן הרוש במהלך היורו בחודש הבא ורק אז לקבל החלטה לגביו. בלי קשר, בחיפה טוענים כי מאז הפניה למכבי נתניה, לפני מספר שבועות, קיימים פערים כספיים. במועדון יש מי שחושב שהחתמת גל כהן היא נכונה יותר עבור המועדון משום שחיפה לא תשלם עליו דמי העברה. הקשר דלה ימפולסקי מבוקש במכבי נתניה אך בשלב זה מסרב לשחק בלאומית וממתין להצעות אחרות. בני סכנין עשויה לקלוט אותו וכבר התעניינה בשחקן בימים האחרונים בשיחה שערכה עם איתמר צ'יזיק.

שחקן מכבי נתניה עומרי בן הרוש מול שחקן הפועל רמת גן ישראל זגורי. מגד גוזני
בחיפה טוענים כי מאז הפניה למכבי נתניה, לפני מספר שבועות, קיימים פערים כספיים. בן הרוש/מגד גוזני

בחיפה לא יתנגדו למכור את דינו אנדלובו. אתמול דווח כי סטיאווה בוקרשט סגרה את העברת השחקן, אבל העסקה טרם נסגרה. יחד עם זאת, הקבוצה עדיין מתעניינת בשחקן, כמו גם בויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully