וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "לריאל מדריד הסגל הכי טוב שאימנתי"

לא מילאן, לא צ'לסי ולא פ.ס.ז'. אנצ'לוטי מעלה ציפיות בברנבאו: "אנו צעירים, מוכשרים וחזקים". וגם: בוויילס מדברים על בייל

קרלו אנצ'לוטי מעלה את הציפיות של אוהדי ריאל מדריד לקראת העונה הקרבה. בסוף השבוע תיפתח הליגה הספרדית, אבל למאמן החדש של הבלאנקוס אין ספק: "זה הסגל הטוב ביותר שאימנתי אי פעם".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"יש איזון טוב, האווירה טובה, ואנחנו עובדים חזק". אנצ'לוטי/רויטרס

כשאנצ'לוטי אומר דבר כזה, יש לבחון היטב את מי הוא אימן בעבר: אלופת אירופה מילאן ב-2003 וב-2007, את צ'לסי של דרוגבה ולמפארד, את פריס סן ז'רמן של איברהימוביץ' והמיליארדרים. אומנם לפרקים נראה כי הסגל עמוק מדי, ויותר מדי כוכבים יקבלו מעט מדי דקות, אבל אנצ'לוטי מלא ביטחון. "אני אוהב את הסגל, יש לנו שחקנים צעירים, מוכשרים וחזקים", אומר המאמן, "יש איזון טוב, האווירה טובה, ואנחנו עובדים חזק".

המאמן האיטלקי האגדי אריגו סאקי אמר היום ש"פלורנטינו פרס כבר רוצה שנים להביא את אנצ'לוטי למדריד, זה לא מפתיע שהוא שם. אני בטוח שהוא יצליח שם, כי הוא אחד המאמנים הטובים בעולם".

גארת' בייל שחקן טוטנהאם. רויטרס
לא הזמן לדבר. בייל/רויטרס

ומה לגבי גארת' בייל? הקשר של טוטנהאם, שסובל מפציעה, נמצא כעת עם נבחרת ווילס, שמתכוננת למשחק מול אירלנד. מאמן נבחרת וויילס כריס קולמן התייחס לסוגיית בייל, ואמר ש"אין ספק שהוא לא ייקח חלק במשחק לאור המצב הגופני שלו". עוד הוסיף המאמן הוולשי ש"אני לא יודע אם גארת' בייל שווה 100 מיליון יורו, אבל זאת לא אשמתו. פשוט יש קבוצה שמוכנה לשלם את זה עליו. זה בגלל מה שהוא עשה בשנתיים האחרונות, הגיל שלו והעובדה שהוא עוד יכול להשתפר". אגב, בייל עצמו סירב לדבר עם העיתונאים ואמר ש"עכשיו זה לא הזמן עבורי לדבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully