וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלבס: "מה מפריד בין דויד לואיז לברצלונה? מוריניו"

המגן צופה שהמיוחד יכשיל את העסקה: "כדי שזה יקרה מוריניו יצטרך להסכים, והסיכוי קלוש". צ'אבי: "מסי וניימאר התחברו"

מסעות ברצלונה מסביב לעולם נמשכים, ולפחות עד שהליגה הספרדית תיפתח ביום שבת הקרוב, שחקני בארסה נאלצים להתמודד עם טיסות מרובות ולוח זמנים צפוף מאוד. בארסה שוהה בימים אלה במלזיה, ומתכוננת למשחק הפתיחה ביום ראשון הקרוב מול לבאנטה, וגם צ'אבי, מסתבר, כבר לא יכול לחכות לפתיחת העונה.

שחקן ברצלונה צ'אבי. ברני ארדוב
אין ממה לדאוג. צ'אבי בישראל/ברני ארדוב

"אנחנו כבר רוצים להוכיח את עצמנו, ומקווים שנעשה זאת כמה שיותר מהר", אמר הקשר הותיק בראיון לאתר "ספורט" הקטלאני. "אני חושב שבעונה שעברה הייתה לנו תקופה שחווינו בה ירידת מתח מסוימת. היו כל נסיבות שגרמו לזה. המחלה וההיעדרות של טיטו וילאנובה פגעה בנו, גם הוציאה אותנו קצת מריכוז וגם פגעה בנו מבחינה טקטית. היו לנו בעיות מנטליות, אבל בעיקר חסרו לנו אימונים טקטיים. עכשיו יש לנו את "טאטה", שהוא מנהיג, מנוסה ומוכשר מספיק כדי למלא את החלל הזה. הוא השאיר רושם מצוין בתקופה שהוא איתנו, הוא מאוד מדויק ואנחנו מתאימים את עצמנו אליו. העבודה הטקטית שאנחנו עושים איתו חסרה לנו בעונה שעברה, אולי זה יחזיר אותנו לתלם".

שאלת השאלות בברצלונה ממשיכה להיות, איך לא, השילוב בין ליאונל מסי לבחור החדש בשכונה, ניימאר. צ'אבי רואה בהצטרפותו של הכישרון הברזילאי ברכה, ולא מוצא סיבה לדאגה. "ניימאר מגיע כתוספת. יש לנו הרבה שחקנים שיודעים ורוצים לבעוט לשער, ויש מספיק מקום לכולם. מסי, אלכסי סאנצ'ס, ניימאר. כל אחד יכבוש בזמנו. הנוכחות של ניימאר לא משנה הרבה מדי, מהבחינה הזאת. מסי וניימאר פיתחו כימיה טובה, כחבריהם לקבוצה אנחנו כבר יכולים לזהות את זה. מסי מאוד שמח איתו, אפשר לראות את זה בהבעות הפנים שלו".

בארסה תפתח את העונה ביום ראשון הקרוב במשחק ביתי מול לאבנטה, וכבר במחזור השני תיתקל במשוכה לא פשוטה, כשתתארח אצל מלאגה.

ז'וזה מוריניו. רויטרס
שהוא ישחרר שחקנים לברצלונה? לא ולא. מוריניו/רויטרס

הסוגיה הבוערת בברצלונה בימים האחרונים הייתה ונותרה היא זהות הבלם שיצטרף ויגיע לקטאלוניה. הדיווחים גורסים כי ברצלונה תחתים את אחד מהשניים - דניאל אגר מליברפול או דויד לואיז מצ'לסי - אך אם תשאלו את דני אלבס, הוא יודע מי מהם לא יגיע לקמפ נואו.

"אני תמיד רוצה את טובת החברים שלי", התייחס המגן לבן ארצו, שצ'לסי לא ממהרת להיפטר ממנו. "אמרתי לדויד, שהוא שחקן נהדר להגיע לכאן, זה יהיה הכי טוב בשבילו. הבעיה היא לא הרצון שלו או של ברצלונה, אלא העובדה שבסופו של דבר הוא יצטרך לחמוק מז'וזה מוריניו, וזה לא הולך להיות קל. הרעיון להעביר שחקן שלו לברצלונה בקושי יעבור לו בראש, בטח אם מדובר בשחקן שיחזק אותנו כל כך כמו דויד לואיז. זה כנראה כמעט בלתי אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully