וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט גולסה: שבעה שחקנים יוזמנו לשיחות לגבי עתידם

11.8.2013 / 8:18

כל השבעה מסיימים חוזה בחיפה בקיץ 2015 ובכרמל רוצים להבטיח את עתידם. אריק בנאדו המריא לעקוב אחר אסטרה

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

במכבי חיפה לא מתכוונים לעבור לסדר היום על האירועים האחרונים בגזרת אייל גולסה. במועדון החליטו כי עוד במהלך העונה הנוכחית, אולי לקראת סיומה, יזומנו מספר שחקנים לשיחות בנוגע לעתידם. ההחלטה לגבי כל אחד מהם תהיה בהתייעצות עם המאמן אריק בנאדו. יחד עם זאת, ראוי להדגיש כי בניגוד לפרסומים לגולסה עדיין לא הוצע חוזה חדש והוא טרם סירב להארכת חוזה, אך במועדון רוצים למנוע מצב בו שחקנים מוכשרים יפתחו את העונה בצל אי ודאות לגבי עתידם.

אייל גולסה ביקש ארכה משחר, סלליך יבקש לעזוב

חיפה הוגרלה מול אסטרה הרומנית במוקדמות הליגה האירופית

בנאדו מוכן לאסטרה: "אנחנו מכירים אותם היטב"

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה ביציע. אדריאן הרבשטיין
הדליק נורות אדומות אצל ראשי מכבי חיפה. גולסה/אדריאן הרבשטיין

בחיפה מתכוונים לזמן לשיחות את השוער בויאן שראנוב, שאמור לחתום על הארכת חוזה לחמש שנים, וכמו כן את המגנים טאלב טואטחה, שמואל שיימן ואייל משומר, הבלם אדין צוצאליץ', הקשר עידן ורד והחלוץ אלון תורג'מן. הבלם אנדריי פיליאבסקי, לו הוגשה בשבוע שעבר הצעה רשמית לחתום על חוזה לשנתיים, אמור לחתום על החוזה בימים הקרובים.

דינו אנדלובו מסיים חזוה בקיץ 2016 ולא מן הנמנע שיושאל, משום שגם אם יוחלט לשחררו ברור כי אף קבוצה לא תסכים להחזיר אפילו מחצית מהסכום שהושקע ברכישתו, שעומד על מיליון יורו. שחקנים נוספים שנמצאים תחת חוזה ומסיימים חוזה בקיץ 2015 הם שלומי אזולאי ו-ויאם עמאשה, שעשויים להיפרד מהמועדון כבר הקיץ. לגבי אזולאי, ייתכן והוא יושאל וחוזהו יוארך בעונה נוספת.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, סטנדרד ליאז' וקלאב ברוז' הביעו לאחרונה עניין באייל גולסה, אך במכבי חיפה טוענים כי טרם התקבלה הצעה רשמית מהן. ברוז' כבר הבהירה לסוכניו שהיא מחפשת שחקן אחר בתפקיד שלו ולכן לא ברור גם אם תוגש הצעה בעתיד. גולסה עצמו, שביקש מהנשיא יעקב שחר ארכה עד תום מועד ההעברות בתחילת ספטמבר, מכוון לליגה הגרמנית. לאחרונה התעניינה האנובר ברכישת השחקן, ואף פנתה בעניין לסוכן השחקנים דדה חדד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רוצה לפזר את אי הודאות סביב השחקנים. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

שחקן נוסף שעשוי לעזוב בימים הקרובים הוא הקשר סינטאיהו סלליך, שכבר העביר מסר כי הוא רוצה לעזוב. בקרוב צפויה שיחה בארבע עיניים בין השחקן לבנאדו, בה יבהיר כי לאור מיעוט הדקות הוא שוקל לעבור לבית"ר ירושלים.

שחקנים בחיפה התבטאו אמש (שבת) בנוגע לאפשרות שישחקו נגד חברם לקבוצה לשעבר סיידו יאיא, לאחר שהקבוצה הוגרלה לשחק מול אסטרה הרומנית במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית. "שמענו שהוא פצוע, כך שלא בטוח שישחק, אבל בכל מקרה מדובר בשחקן טוב מאוד שמעיד גם על הרמה של הקבוצה שאותה אנחנו הולכים לפגוש. ברור שאנחנו עדיפים, אבל בשלב כזה אי אפשר לזלזל באף יריבה, בטח כשהיא חזקה משמעותית מהיריבות הקודמות שפגשנו, ובטח לא כשהיא מדיחה בקלות מועדון מוכר כמו אומוניה ניקוסיה". אגב, המאמן אריק בנאדו המריא הבוקר יחד עם עוזרו פטריסיו סייג לרומניה, והשניים יעקבו אחר היריבה במשחקה הביתי מול קלוז'.

אגב, אוהדי חיפה יכולים להתרפק על שני מפגשים מול קבוצות רומניות בעבר. הראשון הוא המפגש הכפול מול הקבוצה הרומנית גלוריה ביסטריצה, במסגרת האינטרטוטו ב-2007. השני הוא מול קבוצה סטיאווה בוקרשט, שהגיעה לישראל זמן קצר לאחר שהמאמן רוני לוי עזב אותה. חיפה ניצחה 5:0 בבית, והפסידה 4:2 בחוץ. המאזן הכולל נגד הרומניות: שני ניצחונות ושני הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully