וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה ביקש ארכה משחר, סלליך יבקש לעזוב

9.8.2013 / 7:46

לפני ונטספילס: הקשר ביקש הזדמנות לעזוב תוך חודש לאירופה. סלליך עשוי לעבור לבית"ר, נושא החיזוק יוכרע לאחר ההגרלה

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

בצל החגיגות בחדר ההלבשה של מכבי חיפה אתמול לאחר הניצחון 0:3 על ונטספילס, שחקני הקבוצה עסקו אתמול באי הכללתו של אייל גולסה בסגל הקבוצה. חלק מהשחקנים טוענים כי על פניו נראה שההחלטה אינה מקצועית, אך במועדון הכחישו אתמול את הדברים. אמש נודע כי בימים האחרונים העביר המועדון מסר לגולסה לפיו קשה לו לבנות עליו בזמן שהוא אינו יודע האם יעזוב את הקבוצה. גולסה הבהיר להנהלת המועדון והמאמן אריק בנאדו כי הוא עדיין לא החליט אם לעזוב וממתין להצעות מאירופה, מה שגרם למאמן להיות נחוש יותר לגבי ההחלטה שקיבל.

השחקן ביקש מהנשיא יעקב שחר ארכה כדי לחתום עד תום מועד ההעברות באירופה, שיינעל בעוד כחודש. לשחקן אין הצעה ספציפית, ואם הוא לא ייצא תוך שבועיים לאירופה הוא יתבקש לחתום על חוזה. בסביבתו של הקשר אמרו אתמול: "מכבי חיפה טרם הגישה הצעה. כשזה יקרה הוא ישקול לחתום בכפוף לגובה ההצעה". חיפה מוכנה לשחרר את גולסה תמורת 1.4 מיליון יורו, שעשויים לעזור לה לממן את עסקת ז'רמי בוקילה, אם יגיע לקבוצה. נושא החיזוק יוכרע סופית לאחר ההגרלה של השלב הבא.

על פי החיתוך שערכה אופ"א הבוקר, חיפה תוכל לפגוש אחת משש יריבות: נומה קאליו האסטונית, ת'ון השוויצרית, פאשינג האוסטרית, דינמו טביליסי הגאורגית, אסטרה הרומנית וסלובן ליברץ הצ'כית.

מכבי חיפה ניצחה 0:3 את ונטספילס בדרך לשלב הפלייאוף

אריק בנאדו: מרוצה מהתוצאה, ההחלטה עם גולסה מקצועית”

בטטת הכורסה מתרשמת משמעון אבוחצירא

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה ביציע. אדריאן הרבשטיין
"מכבי חיפה טרם הגישה הצעה. כשזה יקרה הוא ישקול לחתום בכפוף לגובה ההצעה". גולסה אתמול בקרית אליעזר/אדריאן הרבשטיין

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, שחקן אחר שצפוי לעזוב הוא הקשר סינטאיהו סלליך, שנמצא בקשר הדוק עם אלי כהן מבית"ר ירושלים. במהלך השבוע העביר השחקן מסר לכהן לפיו הוא מעוניין לעבור לבירה. אמש, לאחר ששוב לא שותף, רק גברה התחושה שעליו לעזוב. "אם חיפה לא תעמוד בדרכו, הוא יהיה בבית"ר ירושלים", אמרו בסביבתו של השחקן.

שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא החלוץ דינו אנדלובו. אריק בנאדו רוצה להחתים חלוץ בכיר, ונראה כי לחלוץ שלא נכלל אתמול בסגל לא יהיה מקום ברוטציה שלו. יחד עם זאת, ראוי לציין כי לא מדובר בהחלטה סופית ובנאדו, על פי גורמים בחיפה, עשוי לוותר גם על אנדריי פיליאבסקי. בנאדו מאוד מרוצה מההגנה שלו, אבל חשוב לו שהאוקראיני יישאר לצד דקל קינן ואדין צוצאליץ'. במקרה שיישאר, סארי פלאח עשוי לעזוב ואיאד חבשי יהיה הבלם הרביעי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מחנה אימון יולי 2013 פוצ'יבולי. מכבי חיפה
"אם חיפה לא תעמוד בדרכו, הוא יהיה בבית"ר ירושלים". סינטאיהו סלליך/מכבי חיפה

ובחזרה לניצחון אמש: לאחר שריקת הסיום נכנס בנאדו לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "כל הכבוד, שיחקתם כמו גברים. תמשיכו באותה דרך". בחיפה שוב החמיאו לרובן ראיוס: "הוא עשה אתמול כל מה שרצה על המגרש. חשוב לראות איך הוא מתפקד ברמות גבוהות יותר והשלב הבא הוא בהחלט מבחן אמיתי עבורו. הוא שחקן רב גוני שאי אפשר לצפות את המהלכים שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully