וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "אסטרה קבוצה חזקה, אנחנו מכירים אותה"

מאמן מכבי חיפה על ההגרלה בליגה האירופית: "יש לנו שבועיים ללמוד אותה". קנדה, ששיחק באסטרה: "חיפה לא תתקשה"

מכבי חיפה תמשיך את המסע שלה לעבר שלב הבתים בליגה האירופית מול אסטרה הרומנית, שהוגרלה לשחק מולה היום (שישי) בשלב הפלייאוף של המפעל. הירוקים יארחו את המשחק הראשון מול היריבה הרומנית, שסיימה את העונה שעברה במקום הרביעי בליגה המקומית, ותתארח למשחק הגומלין שבוע לאחר מכן, ב-29 באוגוסט. בשורות הקבוצה הרומנית משחקים שני שחקנים המוכרים היטב לחיפה: סיידו יאיא, ששיחק במדים הירוקים מ-2010 עד 2012, וסאדאת בוקארי, שאף הוא שיחק בקבוצה מהכרמל ב-2010.

מכבי חיפה הוגרלה עם אסטרה במוקדמות הליגה האירופית

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אין יריבות קלות בשלבים האלה". בנאדו/אדריאן הרבשטיין

אריק בנאדו אמר היום בתגובה להגרלה: "לשלב הפלייאוף מגיעות קבוצות טובות. אנחנו מכירים את הקבוצה הרומנית, מדובר בקבוצה טובה וחזקה. יש לנו שבועיים ללמוד אותה ונעשה הכל לעבור לשלב הבא?.

עומרי קנדה, שהשתייך לקבוצה הרומנית בעונה שעברה ושיחק במדיה שני משחקים, ניתח את ההגרלה עבור וואלה! ספורט: "מכבי חיפה היא ללא ספק הפייבוריטית של ההתמודדות הזאת. היא צריכה לעבור את השלב הזה, בדרך לבתים של הליגה האירופית. הקבוצה הרומנית משחקת בעיקר דרך האגפים, שם נמצא היתרון הבולט שלה ומכבי חיפה תצטרך להתמודד עם זה. החלוצים שלהם משתמשים רק במהירות מבלי להיות טכניים כלל כששחקני ההגנה גבוהים מאוד. מכבי חיפה תצטרך לתקוף גם היא מהאגפים כי המגנים של הרומנים עולים תמיד להתקפה ונוצרים חורים. אני מאמין שמכבי חיפה לא תתקשה ותעבור את הקבוצה".

גולסה משאיר מאחור את עומרי קנדה (ראובן כהן). מכבי חיפה
"חיפה לא תתקשה". עומרי קנדה מול גולסה/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully