וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: מכבי ת"א - פאוק, מכבי חיפה - אסטרה

האלופה הישראלית קיבלה את האפשרות הכי נוחה מבחינתה, סגנית אלופת יוון עליה כבר גברה בעבר, המשחק הראשון בבלומפילד. הירוקים מול הרומנים שסיימו במקום הרביעי את הליגה

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי תל אביב ומכבי חיפה יכולות להיות מרוצות: שתי הנציגות האחרונות של הכדורגל הישראלי באירופה הוגרלו היום (שישי) לשלב הפלייאוף בליגה האירופית וזכו להגרלות נוחות יחסית. הצהובים, שהיו לא מדורגים, קיבלו את היריבה הקלה ביותר מבין האפשרויות שהמתינו לה, ויפגשו את פאוק סלוניקי היוונית. המשחק הראשון (22 באוגוסט) יתקיים בבלומפילד והגומלין ייערך בחוץ שבוע אחרי. לשמחתה של מכבי תל אביב, פאוק תארח את המשחק ללא קהל עקב עונש מאופ"א.

סגנית האלופה מכבי חיפה, שהייתה מדורגת בהגרלה, תתמודד נגד אסטרה הרומנית, שסיימה את העונה שעברה במקום הרביעי.

המשחקים עצמם יתקיימו ב-22 וב-29 באוגוסט, כאשר המנצחות יעפילו כאמור לשלב הבתים של הליגה האירופית יחד עם שבע עולות אוטומטית. ההגרלה לשלב הזה תתקיים ב-30 בחודש במונאקו.

שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתחילים להריח את שלב הבתים? מכבי תל אביב/ברני ארדוב

כמו מכבי תל אביב, פאוק סלוניקי טרם החלה את העונה שלה ביוון ובעונה שעברה היא סיימה את הליגה במקום השני בפער ניכר מהאלופה אולימפיאקוס (15 נקודות). את הקבוצה בעלת המסורת מאמן הוב סטיבנס הוותיק, שהדריך את שאלקה ומכיר היטב את הכדורגל הישראלי, אחרי שכבר הודח מול מכבי חיפה והפועל תל אביב בעבר כמאמן זלצבורג. פאוק, כמו מכבי תל אביב, שיחקה במוקדמות ליגת האלופות ופגשה את מטאליסט חארקוב, ואחרי הפסד 2:0 ביוון היא סיימה ב-1:1 שלא הספיק לה כדי לעלות לשלב הפלייאוף במפעל.

הצהובים זוכרים היטב את פאוק סלוניקי, אותה פגשו במוקדמות ליגת האלופות ב-2004. במשחק הראשון שנערך ביוון הצהובים ניצחו 1:2 אבל תוצאת המשחק בוטלה בעקבות שיתוף שלא כדין על ידי פאוק, ומכבי תל אביב קיבלה ניצחון טכני 0:3. בגומלין הצהובים ניצחו 0:1 והמשיכו לשלב הבא.

בעונה שעברה, אגב, בני יהודה פגשה את פאוק סלוניקי במוקדמות הליגה האירופית אבל לא הצליחה לצלוח את המשוכה היוונית כאשר פאוק הביסה 1:4 את הכתומים במשחק הראשון ביוון, ובגומלין זה הסתיים עם 0:2 חלק.

אסטרה הרומנית, בה משחקים סיידו יאיא וסאדאת בוקארי, כבר החלה את העונה בליגה, ואחרי שני מחזורים היא מדורגת במקום השלישי עם שני ניצחונות. בעונה שעברה אסטרה סיימה את הליגה במקום הרביעי. בדרך לשלב הנוכחי היא חלפה על פני טרנצ'ין הסלובקית עם ניצחון 1:3 בחוץ ו-2:2 במשחק הגומלין שנערך ברומניה. כמו כן, אסטרה אחראית להדחתה של אומוניה ניקוסיה בסיבוב המוקדמות השני עם 1:1 ברומניה וניצחון 1:2 בקפריסין. בשלב הראשון, אגב, הקבוצה חלפה על פני דומז'לה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
מינסק מחכה לו. גיא לוזון/GettyImages

רובין קאזאן וביברס נאתכו זכו להגרלה לא קלה, ויפגשו את מולדה, אלופת נורווגיה. הנורבגים זכו באליפות המקומית שנתיים ברציפות, אך את העונה הנוכחית פתחו בכושר רע ולאחר 18 מחזורים מדורגים במקום ה-12 בלבד. נאתכו וקאזאן יתארחו במשחק הראשון, ואת משחק הגומלין יארחו בבית. גיא לוזון, טל בן חיים ודודו ביטון יפגשו עם סטנדרד ליאז' את מינסק הבלארוסית, שתארח את המשחק הראשון בביתה. מינסק סיימה את העונה האחרונה במקום השישי בליגה המקומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully