וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "היה חשוב לפתוח עם ניצחון"

מאמן באיירן מינכן מעודד אחרי ה-1:3 על גלדבאך, אך מבקש: "אנחנו צריכים עוד זמן". רובן: "בקרוב נהיה טובים יותר"

עידן פפ גווארדיולה בבונדסליגה נפתח אמש (שישי) עם ניצחון 1:3 של האלופה הגרמנית באיירן מינכן על בורוסיה מנשנגלדבאך. המאמן הקטלאני אמנם הפסיד בבכורה הרשמית על אדמת גרמניה (4:2 בסופרקאפ לדורטמונד) אבל למרות כל הלחץ מצד התקשורת, האוהדים ואפילו ההנהלה הבווארית, יכול לחייך אחרי המחזור הראשון.

מאמן באיירן מינכן פפ גווארדיולה. GettyImages
התחיל טוב. פפ גווארדיולה/GettyImages

"ידענו שיהיה משחק קשה, זה תמיד כך נגד גלדבאך", אמר פפ בסיום. "אנחנו מרוצים מהניצחון הראשון, זה הדבר החשוב בפתיחת עונה, אבל אנחנו זקוקים לשני ניצחונות נוספים על מנת לבנות את הביטחון שלנו. דיברנו לפני המשחק על היכולת של קבוצות רבות בליגה לשחק על התקפות מתפרצות ולכן היינו חייבים לשלוט במרכז השדה. היו שלבים שעשינו זאת, אבל לא מספיק. אנחנו עדיין זקוקים לזמן, שחקנים חשובים כמו חאבי מרטינס, דנטה ובסטיאן שווינשטייגר התאמנו מעט".

אריאן רובן, שכבש את השער הראשון במשחק ולמעשה בליגה העונה, סיכם: "הדבר הכי חשוב הוא שלאורך כל המשחק שלטנו והלכנו קדימה באגרסיביות. לחצנו את היריב בצורה טובה. אנחנו עדיין זקוקים לזמן, זה עדיין לא המקום בו אנחנו רוצים להיות, אבל בינתיים זה מספיק. חסרים דברים קטנים, בשבועות הקרובים נהיה הרבה יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully