וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "נכשלנו עם הרכש, עלינו במערך שלא שיחקנו בו"

אחרי ההדחה, השחקנים מתחילים לבקר. רן בן שמעון לא יוכל לצרף כרגע שחקנים. זגורי עשוי לרדת לספסל בעקבות התנהגותו

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יותם בן דוד

אחרי הקיץ השקט שעבר על הפועל תל אביב ותהליך ההבראה שהחל במועדון, אף אחד בקבוצה לא חשב על תסריט של הדחה מאירופה כבר בשלב כה מוקדם. עד ההפסד לפנדורי אמש (חמישי) שחקני הפועל תל אביב שמרו על שקט תקשורתי כחלק מבניית הקבוצה, אך לאחר ההדחה החלו שוב האשמות הדדיות בין השחקנים ובעיקר ביקורת על המאמן החדש רן בן שמעון. "לא יכול להיות שבמשחק כזה כל כך קובע נעלה עם מערך שלא שיחקנו בו עדיין", התלונן אחד השחקנים. "אפשר להגיד שנכשלו עם הרכש כי בינתיים אף אחד מהשחקנים שרן הביא לא תרם משהו מיוחד לקבוצה".

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"בינתיים אף אחד מהשחקנים שרן הביא לא תרם משהו מיוחד לקבוצה". רן בן שמעון/ברני ארדוב

אותן טענות כוונו בעיקר לקשר בריאן חרסיסיץ' שהציג יכולת חלשה מאוד אתמול ולדני עמוס, לישראל זגורי ולבלם יורחן קולין שהיה האשם הישיר בספיגת השער השני. כמו כן, שחקני הפועל תל אביב גם ביקרו את המאמן על החלטתו לשתף את רמזי ספורי הצעיר במשחק שהיה קריטי עבורם ובעיקר לא אהבו את ההצגה של זגורי לאחר שנשרק הפנדל לטובת האדומים. בהפועל תל אביב רמזו אמש שהתנהגות כזו לא מקובלת על בן שמעון שעשוי להוריד את השחקן לספסל.

לא כולם הפנו אצבע מאשימה למאמן, וחלק מהשחקנים לקח אחריות על ההפסד. "הייתה תחושה באוויר שנעבור אותם בקלות", אמר אחד מהם. "לא הייתה אווירה מיוחדת בקבוצה כמו לפני משחק גדול ושחקנים נפלו לשאננות יתר".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
השחקנים לא אהבו את ההצגה שלו לאחר השריקה לפנדל. ישראל זגורי/ברני ארדוב

גם גילי ורמוט הודה בסיום המשחק שהקבוצה שלו חייבת להשתפר מקצה לקצה: "באופן כללי לא נראינו טוב וכלום לא עבד. ההתקפה לא הייתה טובה וגם ההגנה לא הייתה טובה. אי אפשר לבוא ולהאשים שחקן כזה או אחר. זה נראה שאנחנו לא מגובשים מספיק וכרגע הרומנים הם קבוצה טובה יותר. הייתה בהחלט הרגשה של משהו חדש וטוב שנבנה. ערכנו גם משחקי אימון טובים, אנחנו בתהליך ובבנייה וחשבנו שזה כבר אמור להיראות יותר טוב, אבל זה מתעכב. יש מאמן שמבין המון כדורגל ויודע מה לעשות ואיפה הליקויים ואנחנו צריכים לעבוד קשה עד פתיחת הליגה. אני מקווה שנענה על הציפיות. אני מקווה גם שנחזיר לקהל".

ורמוט נשאל על התלות של הקבוצה בו, ואמר: "אני לא מפריד את עצמי מהקבוצה. אמרתי באופן כללי שאני מרגיש טוב. ברגע שלא יהיה עלי לחץ, אני אבין שמצבי לא טוב. זה חלק מהחיים שלי הלחץ הזה. אני לא חושב שהקבוצה תלויה בי או שהכול עליי. יש פה שחקנים טובים וכל כך הרבה כישרונות בקבוצה. יש פה שחקנים בנבחרת ישראל וזרים טובים וזה צריך להתחבר כקבוצה. כשנתחבר כקבוצה אז גם כל שחקן יראה טוב. אמרתי שאסור לזלזל בהם ואותו דבר אמרתי גם על ברואה הבולגרית, אבל הפועל ביכולת טובה אמורה לעבור אותם. כנראה שאנחנו עדיין לא מספיק מגובשים".

איתי שכטר הוסיף: "רק ביחד נוכל לצאת מכזה בור ורק הביחד שלנו יעשה את ההבדל. כרגע אנחנו לא מחוברים ואף אחד לא הבטיח לנו שנחווה רק הצלחות. אנחנו צריכים לדעת גם להתמודד עם מצבים לא נעימים".

עומר דמארי איתי שכטר שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"כרגע אנחנו לא מחוברים ואף אחד לא הבטיח לנו שנחווה רק הצלחות". שכטר/ברני ארדוב

מלבד הדברים הללו, להדחה מאירופה יש השלכות כלכליות לא פשוטות. בסוף העונה שעברה לקח הבעלים חיים רמון הלוואה של עשרה מיליון שקלים מהבנק כדי לכסות את הגרעון של העונה שעברה ולהבטיח תקציב ראוי העונה. כרגע נראה שהפועל תל אביב תנסה לגלגל את הגרעון לעונה הבאה כדי שאולי אז ייכנס הכסף מאירופה שיכסה את אותה הלוואה. האדומים גם עשויים לפנות לאיש העסקים מני ויצמן על מנת שזה, כמו בעונה שעברה, יזרים כספים למועדון.

בכל מקרה, בהפועל תל אביב אין שום כוונה לשחרר כרגע שחקנים והתקציב עם ההלוואות וההכנסות העתידיות אמור להיות מאושר בבקרת התקציבים. היה ולא יאושר התקציב כולו, יבקשו מחלק מהשחקנים הבכירים לקצץ במשכורתם, אך המשמעות המידית של ההדחה מאירופה היא שבן שמעון לא יוכל להחתים כרגע שחקנים נוספים בקבוצה אלא אם אנשי עסקים כמו ויצמן ועידו חג'ג' יחליטו להזרים כספים נוספים למועדון.

אגב, הסיפור הפיקנטי של הערב העגום אמש בבלומפילד הגיע דווקא ממקור לא צפוי. מתברר כי הקשר הברזילאי המצוין של פנדורי אריק דה אוליביירה שכבש את השער הראשון אתמול והיה המצטיין בשורות הרומנים בסיכום שני המפגשים נבחן בעבר בהפועל תל אביב, אך דרור קשטן שאימן את הקבוצה אז החליט כי הוא אינו מתאים לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully