וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א הפסידה 2:1 לפנדורי והודחה מהליגה האירופית

עם שער חוץ מהמשחק הראשון, האדומים של בן שמעון כבר פנטזו על הגעה לשלב הבתים, אך הציגו משחק הגנה נוראי, נכנעו 2:1 לפנדורי הרומנית והודחו כבר בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. אריק (34) וצ'יוקור (50) כבשו לאורחים, דמארי (21, פנדל) כבש לאדומים

צילום וידאו: טל אלגלנדר, עריכת וידאו: יותם בן דוד

לא מעט תקוות היו לאוהדי הפועל תל אביב לאחר הקיץ האחרון עם הגעתו של רן בן שמעון אל מאחורי הקווים. אלא שהערב (חמישי) חטפה העונה של האדומים מכה כואבת במיוחד, עם הדחה מפתיעה כבר בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, כשנכנעו 2:1 לקבוצת פנדורי הרומנית בבלומפילד (2:3 לרומנים בסיכום שני המשחקים). אלא שכל מי שהיה הערב באיצטדיון יכול להעיד שלא היה שום דבר מפתיע בכך: פנדורי הקטנה שלטה לאורך כל המשחק, היתה מסוכנת בהרבה, ואלמלא דני עמוס, הערב הנוראי של הפועל היה נגמר לא רק בהדחה אלא גם בתבוסה כואבת. לאחר שבע שנים רצופות בהן עברה הקבוצה את שלב המוקדמות בליגה האירופית, העונה ייאלצו האוהדים באדום להסתפק רק בדרבי ובליגת העל.

שחקני פנדורי חוגגים. ברני ארדוב
חגיגה רומנית בבלומפילד. אריק/ברני ארדוב

בהפועל הגיעו עם הרבה ביטחון למשחק בזכות שער החוץ שהם נשאו עמם מהמשחק הראשון, וכבר פינטזו על עלייה לשלב הפלייאוף, ואולי אף הגעה לשלב הבתים, מה שהיה מסייע להם מאוד מבחינה תקציבית לעונה הקרובה, אך בסיומו של דבר נותרים ללא שום דבר ביד, וחמור מכך. הקבוצה של בן שמעון הציגה משחק הגנתי נרפה, וזה בלשון המטה. 22 פעמים הגיעה היריבה הרומנית למצב כיבוש (מתוכן 12 בעיטות למסגרת), וכל אחת מהן היתה יותר מסוכנת מהשנייה.

מהרגע הראשון היה ברור שהרומנים הגיעו בכדי לכבוש, ואם אפשר, כמה שיותר. האורחים בעטו שוב ושוב למסגרת במחצית הראשונה, ובן שמעון נשם לרווחה רק בזכות יכולת טובה של דני עמוס, שהיה חתום על הטעות האומללה מהמשחק הראשון. דמארי עוד העלה את הפועל ליתרון בזכות פנדל בדקה ה-21, אבל הרומנים לא נבהלו, מצאו את השיוויון משער של אריק, ובמחצית השנייה הכריעו את ההתמודדות עם שער חוץ שני שהוציא את האוויר מהמפרשים של הפועל. היריבה הרומנית, שרבים לא ספרו אותה, יוצאת בסיום עם ניצחון המוצדק ועם הכרטיס לשלב הפלייאוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא ככה הוא רצה לפתוח את העונה. בן שמעון/ברני ארדוב

מחצית שנייה

דקה 89: הלחץ של הפועל תל אביב נמשך, עם עוד הזדמנות של ורמוט, אבל הבעיטה שלו נהדפה, למורת רוחם של האוהדים.

דקה 81: קורה! צ'יוקור פרץ באגף הימני ללא הפרעה, ניסה להרים כדור אך יציאה רעה של עמוס איפשרה לכדור לפגוע בקורה. אריק ירה את הריבאונד ששרק ליד הקורה והלך החוצה.

דקה 79: איזו הגנה נוראית של האדומים. מאטולביצ'יוס קיבל כדור פנוי לחלוטין ברחבה, ועמוס שוב הציל את קבוצתו מעוד שער.

דקה 76: עוד הזדמנות מבוזבזת להפועל תל אביב. פנדורי לא הצליחה להרחיק כדור קרן, הכדור הגיע לוורמוט שמשישה מטרים בעט בשלומיאליות מעל לשער.

דקה 74: הזדמנות מצויינת להפועל! חרסיסיץ' שלח טיל אדיר מקצה הרחבה, מינגוטה הדף בקושי לקרן. זה היה קרוב.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הקבוצה הטובה יותר עלתה. פנדורי מדהימה את דגני והפועל/ברני ארדוב

דקה 70: בראטה המחליף ירה כדור מ-18 מטרים, עמוס הדף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 62: גילי ורמוט, שנכנס כמחליף כמה דקות קודם לכן יצר לעצמו מצב בקצה הרחבה אבל מינגוטה קלט.

דקה 58: סוף סוף גם הפועל הצילחה להגיע לרחבה, כשנגיחה של שכטר כמעט והכניעה את שוער האורחים, אך זה קלט לבסוף.

דקה 50: שער! פנדורי עם שער חוץ ענק! שוב ההגנה האדומה לא תפקדה ואיפשרה למאטולביצ'יוס להגיע ללא הפרעה מול עמוס. השוער עוד הצליח להדוף, אבל על הריבאונד עט צ'יוקור וכבש בקלות מקרוב, 1:2 מוצדק לחלוטין לפנדורי.

* קצת סטטיסטיקה על המחצית הראשונה, שתבהיר עד כמה הרומנים בשליטה: 6:15 לפנדורי בבעיטות לשער, 2:9 בבעיטות למסגרת ו-1:8 בהצלות להפועל תל אביב.

דני עמוס שוער הפועל תל אביב מאוכזב. ברני ארדוב
הציל את האדומים מתבוסה כואבת עוד יותר. עמוס/ברני ארדוב

מחצית ראשונה

דקה 34: שער! פנדורי משווה! ההגנה האדומה שוב נתפסה במערומיה, אריק סחט עצירה נהדרת מעמוס, אבל הגנת המארחים לא הצליחה להרחיק, ואריק שוב ירה כשהפעם הכדור נעצר רק ברשת. 1:1 מוצדק.

דקה 30: סאשה שוב ניסה את כוחו ממרחק, הפעם עם בעיטה שטוחה מקצה הרחבה, אבל הפעם שוער האורחים עצר.

דקה 21: פנדל! מהלך נהדר של אוראל דגני ברחבה גרם לניקוארה להכשילו ברחבה. דמארי שלח את הכדור מהנקודה הלבנה אל הפינה הימנית, 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 18: הזדמנות ראשונה להפועל, כשסאשה ניסה את כוחו בבעיטה חופשית מ-25 מטרים, הכדור הלך אל החומה, ואת הריבאונד ירה סאשה בכיוון השער, סנטימטרים מהמשקוף.

שחקני הפועל תל אביב עומר דמארי שמעון הרוש עומר דמארי איתי שכטר. ברני ארדוב
כבשו בניגוד למהלך המשחק. דמארי והפועל/ברני ארדוב

דקה 12: לא ייאמן! פנדורי הגיעה למצב מול שער ריק לאחר יציאה אומללה של עמוס, שלא הגיע לכדור, חריסטו מצא את עצמו פנוי מול רשת פנויה אבל לא הצליח לבעוט וההגנה האדומה הרחיקה. השער של האורחים באוויר.

דקה 10: שוב לחץ של הרומנים, שוב עמוס הדף, אבל הפעם גרוע אחרי עוד בעיטה של ניקוארה. למזלה של הפועל, הבעיטה השניה לא מצאה את המסגרת.

דקה 6: איזו הזדמנות לפנדורי! ניקוארה ניער בקלילות את דגני ברחבה, ומצא את עצמו פנוי לחלוטין לבעיטה אבל עמוס רשם עצירה מצויינת. איזה בליץ של הרומנים.

דקה 3: מה קורה להגנה האדומה? פנדורי שוב הגיעה למצב קורץ, כשהפעם ניסטור ירה כדור שטוח, אך עמוס שוב היה במקום.

דקה 2: הרומנים כבר הצליחו להגיע להזדמנות ראשונה מול עמוס, כשמאטולביצ'יוס בעט היטב אך שוער הפעול עצר.

עומר דמארי איתי שכטר שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מתקשים לעכל. ורמוט ושכטר/ברני ארדוב

הרכבים

הפועל תל אביב: דני עמוס, אוראל דגני, יורחן קולין, ברנקו איליץ', שמעון הרוש, בריאן חרסיסיץ', לוקאס סאשה (שי אבוטבול, 70), רמזי ספורי (רועי גורדנה, 46), ישראל זגורי (גילי ורמוט, 59), עומר דמארי, איתי שכטר.

פנדורי: פדרו מינגוטה, בוגדן אונגורוסאן, פרסקבאס חריסטו, מרקו מומצ'ילוביץ', יוליאן ממלה, פאול אנטון, אלין בולייצה (לאכסנדרו צ'יוקור, 46), דן ניסטור, ויורל ניקוארה (סיפריאן בראטה, 65), אריק דה אוליביירה, דייוידס מאטולביצ'יוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully