וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון השתולל במחצית: "אתם לא נלחמים"

מאמן הפועל ת"א זעם בהפסקה. לאחר ההדחה מול פנדורי אמר: "מי שהגיע לו לעלות - עלה. יש לי עוד הרבה עבודה". שכטר: "כואב לנו מאוד". במועדון הודיעו: לא נשחרר אף שחקן

צילום וידאו: טל אלגלנדר, עריכת וידאו: יותם בן דוד

מסורת מפוארת נבנתה בהפועל תל אביב בשנים האחרונות, שכללה הצלחה לא קטנה בזירה האירופאית הגיעה הערב (חמישי) לסיומה. האדומים, שעברו את שלב המוקדמות של הליגה האירופית בשבע השנים האחרונות נכנעו הערב 2:1 לפנדורי הרומנית באיצטדיון בלומפילד, והודחו כבר בסיבוב המוקדמות השלישי (2:3 לפנדורי בסיכום שני המשחקים). הקבוצה של רן בן שמעון נראתה נורא בחלק ההגנתי, לא הצליחה כמעט להגיע למצבים בחלק של הרומנים, וחוטפת מכה קשה מבחינה תקציבית וספורטיבית כבר בתחילת העונה.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
השתולל במחצית. בן שמעון/ברני ארדוב

כבר במחצית המשחק ניתן רמז לבאות, כשהמאמן רן בן שמעון השתולל בחדר ההלבשה וצרח על שחקניו: "אתם לא מבצעים הוראות. אתם לא נלחמים, לא קיימים כמעט על המגרש. לא יכול להיות שהרומנים יגיעו 10 פעמים לשער, לא הגיוני בכלל".

לאחר ההדחה, בהפועל תל אביב הוציאו הודעה באשר לפרסומים השונים על בעיות כלכליות בעקבות ההדחה ואפשרות לשחרור שחקנים: "לאור השאלות לגבי תקציב הקבוצה והבקרה התקציבית לאחר ההדחה באירופה, מבהיר המועדון כי לא יתבצע שום שינוי בסגל. הכסף מאירופה היה אמור להיות הבונוס שלנו, לא בונים תקציב על בסיס סימני שאלה. אנו יודעים להסתדר בלי הכסף מאירופה ואין כוונה לשחרר אף שחקן בכדי לפנות את התקציב".

"זה מאכזב, זה נכון, אבל הקבוצה תישאר ביחד וחזקה למשימות החשובות בליגה ובגביע", אמר עידו חג'ג', מבעלי המניות בהפועל תל אביב.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דני עמוס שוער הפועל תל אביב מאוכזב. ברני ארדוב
אין כוונה לשחרר שחקנים. עמוס/ברני ארדוב

"היינו לא טובים אישית וקבוצתית, ומי שהגיע לו לעלות - עלה", אמר מאמן הפועלת תל אביב, רן בן שמעון. "קצרה היריעה לספר על הדברים שלא עבדו. יש גם דברים טובים. יש עדיין הרבה בעיות, אנחנו לא הקבוצה שאנחנו רוצים להיות. אנחנו רק בתחילת אוגוסט, התחלנו ביולי, יש לי עוד הרבה עבודה בקבוצה הזו. נצטרך לעבוד יותר קשה, אני כואב את ההפסד הזה על כל ההיבטים שלנו".

בן שמעון המשיך ואמר: "לא הגיע לנו להמשיך. אני רוצה להפריד את הקבוצה לחלקים היום. אני צריך לבדוק את עצמי למה הקבוצה נראתה ככה. נסיק את המסקנות, נשב עם השחקנים ויש לנו עוד עונה ארוכה מאוד. אני לא רוצה להישמע מתרץ, היינו צריכים לעבור את הקבוצה הזו, אבל זו סגנית האלופה הרומנית. אני לא בורח מזה שהיינו צריכים לנצח, אבל לא כל התוכניות מסתדרות לפי איך שאני רוצה. אני מנסה לעשות תהליך, רציתי מאוד תוצאות, אבל צריך לבלוע רוק ולעבוד קשה ונכון כדי לשפר את הפועל תל אביב".

אחד השחקנים החלשים הערב של הפועל, הלא הוא איתי שכטר הודה: "היה משחק מאוד חלש שלנו ואני עדין. לא הגענו היום, לא שיחקנו מהדקה הראשונה עד הדקה האחרונה כדורגל נכון, לא חזרנו לעמדות, לא הפעלנו לחץ. התוצאה משקפת והיינו יכולים להפסיד בתוצאה גבוהה יותר. זה מתחיל בזה שאנחנו קבוצה חדשה, אני לא רוצה לחפש תירוצים. היינו צריכים לעשות את זה אחרי התוצאה הטובה בחוץ. כואב לנו מאוד למועדון, הרבה זמן לא הייתי מאוכזב ככה. לא שיחקנו טוב, לא היינו מתואמים וזה הכדורגל. יש גם ימים כאלה, נצטרך לאסוף את עצמנו".

שכטר הוסיף: "זה נכון שיש שמונה או תשעה שחקנים חדשים בהרכב, אבל בכל מצב אנחנו לא צריכים להיראות ככה. אנחנו לא מסתכלים עכשיו על הלחץ והליגה, נעבוד קשה כדי להתכונן היטב עד פתיחת הליגה. בארץ נוטים לזלזל ביריבות, אבל הקבוצה הזו מדורגת במקום השני ברומניה בליגה לא פחות טובה מישראל. היא שיחקה נכון, ואנחנו שיחקנו לידיים שלהם. חזרתי לישראל כדי לשחק וליהנות מכדורגל. ברור שרצינו להגיע לליגה האירופית, אבל נצטרך לדעת להתמודד גם עם דברים פחות נעימים. נצטרך להיות חזקים".

עומר דמארי איתי שכטר שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא הגיעו היום. שכטר עם ורמוט/ברני ארדוב

כריסטיאן פוטסאי, מאמן פנדורי, אמר בסיום: "האמנתי שאפשר לנצח את הפועל ולעלות שלב. "שיחקנו טוב, חכם ומחושב. הפתיע אותי כמה כמה יכולנו לעבור את המגנים של הפועל ולהגיע למצבי כיבוש. המנטליות והאמונה שלנו השפיעו על מה שקרה במגרש. היה חשוב לנו לעלות ולא בהכרח לנצח את המשחק. אמרתי שהדבר החשוב ביותר הוא להבקיע. שיחקנו היום הרבה יותר מאורגן. ויתרנו על הלחץ שעושים על היריב והעדפנו לשחק מאורגן במרכז השדה. אמרתי לשחקנים להאמין בעצמם. צריך להיות הוגנים, להפועל היה סיכוי לנצח, הם הימרו על הכול. גם מול הבולגרים הפועל לא שיחקה מעולה. הם התקשו לפצח את ההגנה שלנו והיו כבדים".

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב עם כריסטיאן פוטסאי מאמן פנדורי. ברני ארדוב
רק לפוסטאי היתה סיבה לחייך בסיום. מאמן פנדורי ובן שמעון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully