וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם וסביליה מחכות למכבי ת"א? מכבי חיפה מדורגת

האלופה לא תהיה מדורגת בהגרלת פלייאוף הליגה האירופית (ו', 14:00, ספ'1). הירוקים ישמחו ליריבה מאסטוניה או אלבניה

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

הדחתה המפתיעה של הפועל תל אביב וזו הצפויה של הפועל רמת גן, הותירו רק שתי נציגות ישראליות בהגרלת הפלייאוף של הליגה האירופית שתתקיים מחר (שישי, 14:00, ספורט1) בניון שבשוויץ. רק האלופה מכבי תל אביב וסגניתה מכבי חיפה תהיינה בהגרלה, כשהירוקים מדורגים ואמורים לקבל הגרלה נוחה יותר, בניגוד לצהובים שלא מדורגים ועשויים לפגוש יריבות בכירות דוגמת טוטנהאם, פיורנטינה, אודינזה, סביליה, בטיס וגם סטנדרד ליאז' של גיא לוזון, טל בן חיים ודודו ביטון או רובין קאזאן של ביברס נאתכו.

חשוב לציין כי מחר בבוקר ייערך חיתוך לקראת ההגרלה והאפשרויות יצומצמו.

שחקני מכבי תל אביב ראדה פריצה, ברק יצחקי. ברני ארדוב
הגרלה בעייתית. ראדה פריצה וברק יצחקי/ברני ארדוב

אז למכבי תל אביב, כאמור, לא מצפים חיים קלים בשלב הפלייאוף. מלבד הקבוצות הגדולות אותן הזכרנו, יש גם את דינמו קייב, קבוצת ליגת אלופות טיפוסית שביצעה רכש ענק בקיץ (דיורמסי אמבוקני, ג'רמיין לנס, בנואה טרמולינאס) ורוצה להגיע רחוק באירופה. גם סוונסי עם מיצ'ו וסוללת הספרדים, פיינורד המוכשרת, ספרטק מוסקבה, פאוק סלוניקי, בשיקטאש, פרטיזן בלגרד ופרנקפורט נכללות בין האופציות.

למכבי חיפה ואריק בנאדו יש שמות קצת יותר סטנדרטיים. היריבות הקשות ברשימה הן זולט וארחם, סגנית אלופת בלגיה שנשרה מליגת האלופות וכמוה גם גראסהופרס, סגנית אלופת שוויץ, מולדה הנורבגית של אולה גונאר סולשיאר, קובאן קרסונדאר הרוסית ואפולון לימסול או שלאסק ורוצלאב עם עודד גביש. לעומתן, יריבות דוגמת קוקסי האלבנית (הפתיעה את מטאלורג דונייצק), נומה קאליו האסטונית או קרבאח האזרית יכולות לסלול לירוקים את הדרך לשלב הבתים. גם פנדורי, שהדיחה את הפועל תל אביב, עשויה להגיע שוב לישראל.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני מכבי חיפה חוגגים עם רובן ראיוס (במרכז). אדריאן הרבשטיין
אפשרויות נוחות יותר. שחקני מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully