וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'רס עונה לסוארס: "הוא מתנהג בחוסר כבוד משווע"

מלחמת ההתשה נמשכת, החלוץ הושעה ומתאמן עם הנוער, והמנג'ר מאוכזב: "נתנו לו הכל. אני מרגיש רע עבור מי ששר לו"

לואיס וסוארס וליברפול על מסלול התנגשות: אחרי שבועות ארוכים של שמועות ודיווחים על עזיבה אפשרית את מרסיסייד לארסנל, החלוץ האורוגוואי שבר שתיקה ובראיון ל"טלגרף" שטח את טענותיו נגד המייטי רדז והמנג'ר ברנדן רוג'רס. "בליברפול הבטיחו שייתנו לי לעזוב. רוג'רס הבטיח שאם לא נגיע לליגת האלופות, הוא ייתן לי ללכת", אמר. לא חלפה יממה, וליברפול הגיבה ביד קשה: סוארס הושעה מאימוני הקבוצה הבוגרת ועבר להתאמן עם מחלקת הנוער ורוג'רס עצמו הגיב היום (חמישי) בחריפות לטענות מצד סוארס.

"לואיס סוארס מתנהג בחוסר כבוד משווע למועדון הזה, שפחות או יותר נתן לו את הכל", ירה בראיון בבריטניה. "לא הייתה שום הבטחה מצידי, זה פשוט לא נכון. לא הפרתי את המילה שלי. ליברפול ונציגיה ניהלו כמה שיחות לגביו, ולואיס ידע בדיוק היכן עומדים הדברים. הדברים שאמר בהחלט מאכזבים, אבל התפקיד שלי הוא להתעלות מעל זה. חובתי להילחם ולהגן על המועדון. את השיחות שהיו לי עם סוארס, אותן הוא מכיר וזוכר היטב, אשאיר בינינו".

שחקן ליברפול, לואיס סוארס. GettyImages
במסלול התנגשות. סוארס/GettyImages

סוארס שוהה בימים אלה עם ליברפול בסבב משחקי הכנה לעונה הקרובה, ולא שותף במשחק האחרון מול ואלרנגה בעקבות פציעה. אגב, הראיון של רוג'רס מגיע על רקע דיווחים ב"דיילי סטאר" לפיהם ארסנל וליברפול הגיעו ביניהן לסיכום על גובה הפיצוי אותו ישלמו התותחנים בעבור החלוץ. ורוג'רס? הוא מרגיש נבגד.

"לואיס יודע עד כמה המועדון ואני תמכנו בו לאורך כל העונה שעברה, לא משנה לאילו סיטואציות הוא נקלע. אני מתכוון לפעול בהחלטיות ובעוצמה בנוגע למקרה הזה. אני מרגיש רע, רע מאוד, עבור אותם אוהדי ליברפול שקוראים בשמו ביציעים. הסתובבנו בכל העולם, ותמיד שרו לכבודו. בג'קרטה 85,000 אוהדים הריעו לו, וכך היה גם באוסטרליה ובתאילנד. אפילו במשחק ההוקרה לסטיבן ג'רארד הוא זכה לתשומת לב מרובה".

סוארס אמנם כבש 30 שערים ב-44 הופעות בכל המסגרות בעונה שעברה, אבל גם עמד במרכזן של שתי שערוריות גדולות ב-21 החודשים האחרונים: ההערות הגזעניות כלפי פטריס אברה ומשיכת שחקן צ'לסי ברניסלב איבנוביץ'.

ברנדן רוג'רס, מאמן ליברפול. רויטרס
מרגיש נבגד. רוג'רס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully