וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'רארד: "לא הגיוני שלואיס סוארס יעבור לארסנל"

בליברפול חוששים לאבד את הנכס הכי יקר שלהם, ג'רארד: "צריך להחתים שחקנים ולהראות לו שהשאיפות שלנו רציניות"

סטיבן ג'רארד שחקן ליברפול (שמאל) עם לואיס סוארס. רויטרס
צריכים אותך לואיס. ג'רארד עם סוארס/רויטרס

קפטן ליברפול סטיבן ג'רארד דוחה את האפשרות שחלוץ הקבוצה לואיס סוארס יעבור מאנפילד לארסנל. כידוע, התותחנים הביעו עניין בחלוץ והגישו עליו הצעה רשמית של 40 מיליון ליש"ט. כמו כן, סוארס האורוגוואי כבר הביע את הקיץ את הרצון שלו לעזוב והביע את המיאוס שלו מהתקשורת האנגלית. ג'רארד מקווה שהוא יישאר, וסבור ש"זו עשויה להיות ההחתמה הכי חשובה שלנו הקיץ". מנגד, ג'רארד יודע שארסנל תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות, בעוד ליברפול בינתיים נראית רחוקה מהצמרת.

"אם הוא יעבור לארסנל, זה ללא ספק יקשה עלינו את העונה", אמר ג'רארד, "זה ייתן להם חיזוק משמעותי, והם היריבים שלנו במאבק על ארבעת המקומות הראשונים. מבחינת המועדון שלנו, זה פשוט לא הגיוני, לא משנה כמה כסף הם מציעים.

"לואיס רוצה לשחק בליגת האלופות, וגם אני. אם הוא יישאר כאן עד סוף השנה ונגיע לצ'מפיונס, אין מקום טוב יותר להשתתף בטורניר מאשר מול הקהל באנפילד. אם הוא רוצה לעבור לחו"ל לקבוצה כמו ברצלונה או ריאל מדריד, אני יכול להבין את זה. הוא דרום אמריקאי, ומבחינת המשפחה שלו, זה המקום בו הם רוצים להיות. חלק מהשחקנים הטובים ביותר ששיחקתי איתם, כמו מסצ'ראנו וצ'אבי אלונסו, רצו לעבור לשם.

"דיברתי הרבה פעמים עם לואיס, ואני מנסה לשכנע אותו להישאר. אם נאבד אותו, האתגר שיעמוד בפנינו יהיה קשה אפילו יותר. אם נביא שתי החתמות משמעותיות, יהיה יותר קל להשאיר אותו, כדי לתת לו ביטחון שאנחנו שאפתנים. אם נשאיר אותו, זו עשויה להיות ההחתמה של הקיץ עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully