וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: "נסגרה עסקת העברת גארת בייל לריאל מדריד"

על פי הדיווח ב"אס" הבלאנקוס ישלמו לטוטנהאם סכום שיא: 120 מיליון יורו. אנצ'לוטי מאשר: "מנסים למצוא פתרון. מודריץ' יישאר"

בספרד טוענים הבוקר (חמישי) שריאל מדריד וטונהאם סיכמו על העברת גארת' בייל. על פי "אס" הספרדי, הצדדים סיכמו שהבלאנקוס יעבחרו לתרנגולים 120 מיליון יורו, על אף שלא סוכמה דרך העברת הסכום.

באירופה שואלים: האם גארת' בייל שווה 120 מיליון יורו?

גארת' בייל שחקן טוטנהאם מאוכזב. רויטרס
כמה הוא שווה? בייל/רויטרס

ההערכות הן שהעסקה תכלול העברת שחקנים ממדריד ללונדון, כשמאמן טוטנהאם אנדרה וילאש בואש מעוניין לצרף לקבוצתו שחקנים מריאל כמו אנחל די מריה ואלברו מוראטה. שחקנים נוספים שהוזכרו הם אקס טוטנהאם לוקה מודריץ' ופביו קואנטראו. מנגד, במדריד מעדיפים שלא לשחרר את מוראטה המוערך. כמובן שבמידה שבייל אכן יעבור לריאל מדריד תמורת סכום אדיר של 120 מיליון יורו (למעלה מפי שניים מהסכום ששולם על ניימאר), זו תהיה ההעברה הגדולה בכל הזמנים בכדורגל.

כפי שהוזכר אתמול, טוטנהאם עשויה להשתמש בכסף כדי לרכוש את לואיס סוארס מליברפול. אתמול הודיע בייל למאמן שהוא מעוניין לעזוב.

קרלו אנצ'לוטי, מאמן ריאל מדריד. Charlie Crowhurst, GettyImages
מבטיח לשחק התקפי. אנצ'לוטי/GettyImages, Charlie Crowhurst

מאמן ריאל מדריד קרלו אנצ'לוטי התייחס לסוגיה, ואישר שקיים משא ומתן: "קשה לדבר על בייל, כי הוא לא שחקן חופשי כרגע, אבל נחכה ונראה מה יהיו ההתפתחויות. מעולם לא דיברתי איתו, כי אני לא מדבר עם שחקנים של קבוצות אחרות. אבל כידוע, המועדון מנסה למצוא פתרון לסוגיה, זה לא חדש".

אנצ'לוטי התעקש ש"לוקה מודריץ' לא יעזוב, הוא שחקן חשוב מאוד במערך שלנו. לבנדובסקי? חלוץ מצוין, אבל רונאלדו הטוב בעולם, ועוד יש לנו את בנזמה, מוראטה וחסה. יש לנו מספיק חלוצים. לא נצטרך לשנות את העמדה של רונאלדו".

לגבי השינוי שלו לעומת המערך של מוריניו: "לא יודע מה יהיה ההבדל, אבל אנחנו רוצים לשחק בסגנון התקפי. אני אוהב כדורגל חיובי, שמשמח את האוהדים". על קאקה: "הוא עובד קשה, מתאושש מפציעה. כולנו בטוחים שהוא ישתפר בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully