וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מנצ'סטר סיטי ניצחה את מילאן 3:5 במשחק משוגע

דז'קו כבש צמד, נבאס בישל פעמיים, הסיטיזנס הוליכו 0:5 כבר בדקה ה-37. צמד לאל שעראווי. 0:2 לבאיירן על סאו פאולו

גביע "אאודי" הידידותי הנערך באליאנץ ארינה יצא הערב (רביעי) לדרך עם משחק מטורף לחלוטין, בו ניצחה מנצ'סטר סיטי 3:5 את מילאן. במשחק השני של הערב ניצחה המארחת באיירן מינכן 0:2 את סאו פאולו הברזילאית, ותפגוש בגמר את סגנית האלופה האנגלית.

אוהד מנצ'סטר סיטי קעקע את שער האליפות של סרחיו אגוארו על הזרוע

שחקני מנצ'סטר סיטי מיכה ריצ'ארדס, פרננדיניו. AP
חגיגה גדולה באליאנץ ארינה. פרננדיניו, ריצ'ארדס והחבר'ה/AP

סגנית האלופה האנגלית עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית, כשחסוס נבאס פרץ מימין והגביהה לרחבה, סטיבן יובטיץ' המשיך עם הרגל ודויד סילבה קבע 0:1 מקרוב. בדקה ה-19 שלח פרננדיניו כדור נפלא למיכה ריצ'ארדס, שפרץ לרחבה, נעצר פעם אחת על ידי מרקו אמליה אך דחק את הריבאונד פנימה. מגן נוסף, אלכסנדר קולארוב, היה אמון על השלישי בדקה ה-22, כשפרץ משמאל, קיבל כדור טוב מאדין דז'קו, ובעט חזק ושטוח לפינה. בדקה ה-33 עבר דז'קו לתפקיד הכובש, כשדחק מקרוב כדור רוחב של נבאס, ובדקה ה-37 השלים צמד נהדר, כשעצר על החזה כדור עומק של יא יא טורה, הסתובב ובעט מהאוויר כדי לקבוע 0:5 משוגע.

מילאן לא אמרה נואש והצטרפה גם היא לקצב המשחק הפרוע. סטפן אל שעראווי הגיב כעבור דקה כשניצל טעות בהגנת הסיטיזנס, חדר לרחבה ומול ג'ו הארט צימק ל-5:1. שתי דקות חלפו, וחלוצה הנפלא של נבחרת איטליה השלים צמד, כאשר שוב הראה יכולת מיקום טובה, עקף את הארט וקבע 5:2. המיני-קאמבק המטורף נמשך, ובדקה ה-43 קיבל אנדראה פטאניה הצעיר כדור עומק מצוין וצימק ל-5:3. שמונה שערים במחצית כנראה היה יותר מדי עבור שתי הקבוצות, שאמנם סיפקו עוד שלל הזדמנויות ומשקופים במחצית השניה, אך שערים דווקא לא.

שחקן מנצ'סטר סיטי חסוס נבאס מול שחקן מילאן קווין קונסטנט. AP
משחק טוב לרכש החדש. נבאס מול קונסטנט/AP

0:2 נינוח לבאיירן על סאו פאולו

במשחק המאוחר של היום התאוששה באיירן מינכן מההפסד הכואב לדורטמונד בגמר הסופרקאפ הגרמני, וניצחה 0:2 את סאו פאולו. הבווארים עלו ליתרון בדקה ה-56, כאשר הגבהה של אריאן רובן מהאגף הוסטה על ידי דאנטה, שהצטרף להתקפה, ומקרוב המשיך מריו מנדז'וקיץ' כדי להעניק למארחת יתרון מוצדק, אחרי לחץ גדול. בדקה ה-86 נקבעה תוצאת המשחק, כאשר שרדן שאקירי פרץ לרחבה והפציץ את הקורה, ומול שער ריק המשיך מיטשל ווייסר בן ה-19 פנימה. בדקה ה-88 קיבל שוער סאו פאולו האגדי רוג'רי סני להבקיע שער נוסף בקריירת ההבקעות המפוארת שלו, כשז'רום בואטנג גרם לפנדל, אך הבעיטה השטוחה של השוער הברזילאי נהדפה על ידי מנואל נוייר.

* אלירן עטר פתח בהרכב ריימס הערב והוחלף במחצית משחק ההכנה מול סושו, אותו סיימה קבוצתו ב-0:0.

שחקן באיירן מינכן דויד אלאבה מול שוער סאו פאולו רוג'ריו סני. רויטרס
כאן הוא הציל מרגלי אלאבה, בהמשך החמיץ פנדל. סני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully