וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "בליברפול הבטיחו שייתנו לי לעזוב"

האורוגוואי תקף ב"טלגרף": "אני רוצה לשחק בליגת האלופות. רודג'רס הבטיח לי שאם לא נגיע למפעל, הוא ייתן לי ללכת"

לואיס סוארס מכריז מלחמה על ליברפול. החלוץ האורוגוואי שמתחילת הקיץ שלח רמיזות על רצונו לעזוב את הקבוצה התראיין ל"טלגרף" במה שבעצם היה הראיון הנרחב הראשון שלו בתקופה האחרונה ופתח פה גדול על המועדון ממרסיסייד.

"אני רוצה לשחק בליגת האלופות ויש מועדון שמציע לי את האפשרות הזו", התייחס סוארס לכך שארסנל הגישה עבורו הצעה שנדחתה על ידי ליברפול, "אני רוצה לעזוב ואמרתי את זה למנג'ר. מאשימים אותי בחוסר נאמנות, אבל בעונה שעברה הייתה לי הזדמנות לעבור למועדון אירופאי גדול. החלטתי להישאר כי נתנו לי להבין שאם לא נעלה לליגת האלופות גם השנה, יאפשרו לי לעזוב. נתתי לקבוצה הכול, אבל זה לא הספיק בשביל לסיים בין ארבע הראשונות. עכשיו אני רוצה שליברפול תכבד את ההסכם בינינו".

שחקן ליברפול, לואיס סוארס. GettyImages
שמר הרבה זמן בבטן. לואיס סוארס/GettyImages

סוארס שהגיע לליברפול בינואר 2011 אחרי שזו שילמה לאייאקס קרוב ל-23 מיליון ליש"ט, הוסיף ופירט: "לפני שנה מועדון גדול פנה לליברפול בקשר אלי, אבל במועדון אמרו לי: 'יש מאמן חדש והעונה נדחוף לכיוון ליגת האלופות'. דיברתי עם ברנדן רודג'רס כמה פעמים והוא אמר לי: 'תישאר ואני נותן לך את המילה שלי שאם לא נסיים בין ארבע הראשונות, אני אישית אדאג שייתנו לך ללכת'. ליברפול זה מועדון עם מוניטין כזה שעושה את הדברים בדרך הנכונה. אני רק רוצה שיעמדו בהבטחות שניתנו לי בקיץ שעבר".

האורוגוואי המשיך: "אני לא מרגיש נבגד, אבל המועדון הבטיח לי משהו לפני שנה, אנשים נתנו לי את המילה שלהם ואני רוצה שהם יכבדו את זה. תמיד אהיה אסיר תודה לליברפול, אבל אני צריך לחשוב על הקריירה שלי. אנשים אומרים שלקבוצה מגיע שאתן לה יותר, אבל כבשתי 50 שערים בפחות מ-100 משחקים ועכשיו למועדון יש הזדמנות להרוויח עלי כמעט כפול ממה ששילמו עלי. אני לא רוצה שהדברים יסתיימו בצורה רעה, אני רק רוצה שיעמדו במה שסוכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully