וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס גרסיה: "באזל לא הייתה יותר טובה מאיתנו"

בלם מכבי ת"א אחרי ההדחה מהצ'מפיונס. בקבוצה מרוצים: "העברנו מסר לקבוצות בליגה". פריצה: "הגולים שלי יגיעו". מאנה היה מתוסכל אחרי שלא נכלל בסגל

צילום ועריכה: קובי אליהו

במכבי תל אביב סיימו את המשחק נגד פ.צ באזל אמש (שלישי) בבלומפילד ברגשות מעורבים. הצהובים אמנם הודחו ממוקדמות ליגת האלופות אחרי 3:3 שלא הספיק בעקבות ההפסד 1:0 בשוויץ בשבוע שעבר, אבל חזרו מפיגור 3:0 ושלטו במשחק לחלוטין במחצית השנייה.

הבעלים מיטש גולדהאר שנכח במשחק וישהה כעת מספר ימים בישראל, ירד בסיום לכניסת השחקנים ליד חדר ההלבשה, חיבק את השחקנים והודה להם על המאמץ הגדול. לאחר מכן, אמר לכלי התקשורת: "אני גאה מאוד בשחקנים. הם נתנו מאמץ אדיר. אני יוצא מהמשחק ברגשות מעורבים, אבל לוקח הרבה מהמשחק הזה".

מיטש גולדהאר, ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"גאה בשחקנים, הם נתנו מאמץ אדיר". גולדהאר עם קרויף/ברני ארדוב

"הראינו המון אופי ובעיקר עוצמות", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט, שהתייחס גם לכך שהקבוצה תוגרל ביום שישי לשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, "יש כאן קבוצה של גברים ואין ספק שהעברנו גם מסר ברור לשאר קבוצות הליגה. אמנם יצרנו את הבור שאליו נקלענו במו רגלינו, אבל ידענו לצאת מזה כמו גדולים. הקהל היה אדיר ודחף אותנו ללא הפסקה. מצפה לנו עכשיו הגרלה קשה כמעט בוודאות, כנראה קשה יותר מבאזל, אבל נתמודד עם כל קבוצה שנקבל".

למרות החשש מהתנהגות האוהדים ביציע בכל הקשור לעימותים עם הקשר המצרי מוחמד סלאח, המשחק המשחק עבר בשקט וללא קריאות גזעניות לעברו של המצרי. יחד עם זאת, שופט המשחק צפוי לציין בדו"ח המשחק שמצת נזרק לכר הדשא מכיוון שער 4 שאכלס את אוהדי מכבי תל אביב. הקבוצה עשויה לעמוד לדין באופ"א ויש לזכור שכבר עתה מתנהל נגדה הליך משמעתי בעקבות התפרעות אוהדים במשחק החוץ נגד גיורי בשלב המוקדם בהונגריה.

גורמים במועדון הביעו אמש פליאה על החלטתו של המאמן פאולו סוזה להשאיר מחוץ לסגל את המגן הספרדי מאנה, שישב ביציע לצידו של קשר הרכש הסרבי ניקולה מיטרוביץ'. המגן הספרדי שלא ממש מצליח להשתלב עד כה, נראה מדוכדך וסיפר לחבריו שהוא לא מבין מדוע הוא הושאר מחוץ לסגל. לאור העובדה שגם ריף פרץ לא נכלל בסגל, לסוזה היא שחקן הגנה טבעי אחד בלבד על הספסל: עומרי בן הרוש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. ברני ארדוב
במועדון התפלאו על השארת מאנה מחוץ לסגל. סוזה/ברני ארדוב

"כמובן שזו לא הייתה תוצאה טובה עבורנו", אמר החלוץ ראדה פריצה, שנראה מתוסכל מאוד אחרי שריקת הסיום, "אם רק היינו מצליחים להבקיע את השער הרביעי אני חושב שהיינו עושים את זה ועולים. היה קשה להבקיע את הרביעי, אבל אנחנו שמנו את עצמנו בסיטואציה הזו אחרי שנקלענו לפיגור 3:0. אני תמיד ישן רע מאוד אחרי שאנחנו מפסידים וכך יהיה גם הפעם. אנחנו צריכים לשכוח מהר מהמשחק הזה ויש לנו כעת שבועיים להתכונן למשחקי הפלייאוף בליגה האירופית".

פריצה ניסה להסביר מה קרה לקבוצה בחצי השעה הראשונה בה היא ספגה שלושה שערים: "אין לי מושג. הם קיבלו פנדל אחרי ארבע דקות וכבשו שער מוקדם. ידענו שאנחנו צריכים להבקיע שלושה לפחות ואז פתאום הם כבשו את השני והשלישי. אחרי שצימקנו מהר ל-3:2 הייתה תחושה שיש צ'אנס לעשות משהו, אבל קשה להבקיע חמישה שערים מול באזל".

החלוץ השבדי התייחס לכושרו האישי ואמר: " אני ממש לא מרגיש עייף. העניין היחיד איתי זה הפציעות הקטנות שעברתי בשבועות האחרונים, אבל כעת הכול בסדר גמור ואין לי שום בעיה. אין לי הסבר לכך שלא הבקעתי. כמובן שהייתי צריך לכבוש במשחק החוץ בבאזל וגם הפעם הייתה לי נגיחה טובה לקראת הסיום. יש כאן גם עניין של מזל ואני בטוח שזה ישתנה והגולים שלי יגיעו".

שחקן מכבי תל אביב ראדה פריצה מול שחקן באזל ארילנד אייטי. ברני ארדוב
"אחרי שצימקנו מהר ל-3:2 הייתה תחושה שיש צ'אנס לעשות משהו, אבל קשה להבקיע חמישה שערים מול באזל". פריצה/ברני ארדוב

"התחושה היא רעה כי אני חושב שבאזל לא שיחקה טוב מאיתנו בשני המשחקים", סיכם הבלם קרלוס גרסיה, "אם אתה מפסיד לקבוצה שמשחקת טוב ממך זה בסדר, אבל אני לא חושב שזה מה שהיה במקרה הזה. עשינו שתי טעויות קשות בחצי הראשון וברמה הזו אם אתה עושה אפילו טעות אחת כזו, ב-90 אחוז מהמקרים אתה סופג שער".

גרסיה התייחס גם לחוליית ההגנה של הקבוצה: "באזל בעטה שבע פעמים בשני משחקים וכבשה ארבעה שערים, זה יותר מ-50 אחוזי הצלחה. אם היינו מבקיעים באחוזים דומים, היינו מצליחים לגמור את המשחק לטובתנו. אנחנו עובדים קשה אבל אני בהחלט מאוכזב. אני גאה מאוד באוהדים שלנו, הם דחפו אותנו בטירוף עד הסוף. הראנו לכל אירופה מי זו מכבי תל אביב ואיזה קהל יש לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully