וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יובל נעימי סיכם לשלוש עונות

6.8.2013 / 16:09

הגארד ששיחק אשתקד בטריומף מוסקבה מצטרף לצהובים: "הבהירו לי כמה רוצים אותי". בלאט: "התוספת של יובל מביאה לנו הרבה יתרונות". הצהובים שוקלים להשאילו בהתאם לאוחיון, אך לא יוכלו להעבירו לקבוצה בישראל. גורם: "לא בטוח שפסיקת פיב"א תהיה חד משמעית"

צילום: קובי אליהו. עריכת וידאו: טל רזניק

בוידאו: יותם הלפרין מוצג כשחקן הפועל ירושלים

אחרי שיותם הלפרין חתם בהפועל ירושלים ועל רקע אי הודאות סביב הישארותו של יוגב אוחיון, מכבי תל אביב לא חיכתה כדי לעבות את מצבת הישראלים שלה והודיעה היום (שלישי) על סיכום עם יובל נעימי לשלוש שנים. הגארד נפגש אמש (שני) עם הנהלת הצהובים בפגישה שהוגדרה כחיובית והביאה בסופו של דבר לבשורות. נעימי הרשים בפגישה זו את ההנהלה.

נעימי אמר לאחר החתימה: "שמח להצטרף למועדון מהגדולים באירופה, אחרי העונה ברוסיה כיוונתי כל הקיץ לחתום בקבוצת יורוליג, ומכבי זה הטופ של היורוליג. אולי זה יקרה כבר העונה ואולי בשנה הבאה אבל כיף להגיע למקום שמהרגע הראשון הבהירו לי כמה רוצים אותי, בעזרת השם שתהיה עונה טובה ומוצלחת לכולם".

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל, יובל נעימי. מגד גוזני
בקרוב בצהוב? נעימי/מגד גוזני

דיוויד בלאט הוסיף: "אנחנו מאוד מאושרים לצרף את יובל נעימי למכבי. הוא אחד הגארדים הישראלים המוכשרים ביותר, שהראה את ההתפתחות וההתבגרות שלו גם כשחקן זר בליגה הרוסית החזקה וכן במדי נבחרת ישראל. התוספת של יובל מביאה לנו הרבה יתרונות - לא רק שחקן ישראלי מוכר ומנוסה, אלא גם שחקן שמאוד רעב לאתגרים ומוכן לקבל על עצמו את האחריות לשחק במכבי. הוא גם מוסיף לנו קליעה בלתי רגילה מחוץ לקשת ויכולת פיק אנד רול נהדרת. אני כבר מצפה לעבוד איתו".

נעימי בן ה-28 שיחק בעונה שעברה במדי טריומף מוסקבה הרוסית בשורותיה העמיד ממוצעים של 10.1 נקודות, 2 אסיסטים ו-1.5 ריבאונדים ביורוקאפ. בליגה הרוסית העמיד ממוצעים של 8 נקודות, 2 אסיסטים ו- 1.3 ריבאונדים למשחק. נעימי גדל בנוער של הפועל ירושלים, ושיחק בעברו תחת עופר ברקוביץ' באשקלון ובגבעת שמואל. נעימי היה מבוקש גם בעבר במכבי תל אביב, אך החליט להישאר בסופו של דבר בהפועל ירושלים. בקיץ 2012 חתם בטריומף מוסקבה הרוסית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. קובי אליהו
נעימי תלוי בו. אוחיון/קובי אליהו

גורם: "לא בטוח שהפסיקה בנוגע לאוחיון תהיה חד משמעית"

בקבוצה ממתינים להחלטת פיב"א בנושא יוגב אוחיון וקובאן שנלחמת על שירותיו, בכדי להחליט אם נעימי ישחק בשורות הצהובים כבר העונה או שמא יושאל בעונה הקרובה.

במכבי תל אביב כלל לא בטוחים כי הפסיקה של פיב"א תהיה לטובתם. "העניין סבוך והישארותו של אוחיון אינה מובטחת, כי לא בטוח בכלל שתהיה תשובה חד משמעית מפיב"א לגבי אוחיון", הודה גורם במכבי בשיחה עם וואלה! ספורט. במקרה כזה, נעימי יוזנק לעמדה בכירה יותר. גם ליאור אליהו, בו מעוניינות הפועל ירושלים, מלאגה הספרדית וקובאן הרוסית, עדיין פתוחה. עזיבה של אוחיון יכולה עוד לשנות את ההחלטה גם לגבי הישארותו של ליאור אליהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully