וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאגה וקובאן רוצות להחתים את ליאור אליהו

4.8.2013 / 15:57

הפורוורד מנהל מגעים עם הפועל ירושלים, אבל זוכה להתעניינות מרוסיה וספרד. שיחק בעבר בטאו ויטוריה וזכה איתה באליפות

ליאור אליהו אמנם מחוזר על ידי הפועל ירושלים, שהציעה לו חוזה לשלוש שנים, אולם לא מעט קבוצות באירופה מעוניינות מאוד בשירותיו של הפורוורד. לוואלה! ספורט נודע כי למאבק על אליהו הצטרפו קובאן הרוסית ומלאגה הספרדית. כזכור, לאליהו היה חוזה לשנתיים נוספות במכבי תל אביב, אולם הנהלת הצהובים הודיעה כי בכוונתה להשתמש בסעיף היציאה ממנו, הודעה אותה קיבל אליהו עת שהה בחופשה בחו"ל.

אליהו מוערך מאוד בספרד, כשלא מעט גורמים שם זוכרים לטובה את היכולת שלו במדי טאו ויטוריה, עת הציג יכולת מרשימה בסדרת האליפות מול ברצלונה, כזכור, במשחק האליפות המכריע אליהו אף קלע 18 נקודות והוביל את טאו ויטוריה לאליפות ספרד.

שחקן מכבי תל אביב ליאור אליהו. ברני ארדוב
ספרד, רוסיה או ירושלים? אליהו/ברני ארדוב

אליהו שיחגוג בעוד כחודש את יום הולדתו ה-28, גדל בקבוצת הנוער של מכבי רמת גן והחל את הקריירה הבוגרת בהפועל גליל עליון. ב-2006 הוא עבר למכבי תל אביב ושיחק בה מאז ועד סיום העונה, מלבד עונת 2009-10 אז כאמור שיחק בקאחה ויטוריה וזכה איתה באליפות ספרד. בעונה שעברה ממוצעי היורוליג שלו עמדו על 7.3 נקודות, 3.1 ריבואנדים ו-2.1 אסיסטים ב-16.8 דקות משחק. בליגה הישראלית הוא רשם 11.5 נקודות, 4.7 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-25 דקות משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully