וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: עידן זלמנסון חתם לארבע שנים

6.8.2013 / 19:00

הסנטר המבטיח של נבחרת הנוער (18, 2.08), שלא קיבל דקות משחק במכבי תל אביב, מצטרף לקבוצה המסקרנת של בירנבוים

סנטר נבחרת הנוער עידן זלמנסון חתם הערב (שלישי) לארבע עונות בבני הרצליה. כפי שפורסם בשעות הצהריים בוואלה! ספורט, השחקן כבר סיכם את תנאיו בקבוצה והעסקה הפכה לרשמית ברגע שהתקבל האישור הסופי ממכבי תל אביב והוא עבר לשורות הקבוצה של אפי בירנבוים. בזלמנסון הייתה מעוניינת גם הפועל גלבוע/גליל, אך הוא העדיף בסופו של דבר להצטרף להרצליה, שם צפוי לקבל דקות משחק משמעותיות.

השחקן אמר: "אני שמח וגאה להצטרף למועדון גדול כמו בני הרצליה שהוציא המון שחקנים לרמות הגבוהות וגידל המון שחקנים צעירים. אני מתרגש מאד לשחק תחת אפי שהוא מאמן מוכח עם ניסיון ומאמן שאני יכול ללמוד ממנו המון. אני מקווה מאד להתפתח בבני הרצליה ברמה האישית ומקווה לעזור לקבוצה ברמה הקבוצתית. אני מאמין שתהיה עונה טובה מאד עם סגל צעיר ורעב כמו שלנו ומשתוקק כבר להתחיל את העונה".

עידן זלמנסון שחקן נבחרת הנוער. מגד גוזני
יקווה להתפתח תחת בירנבוים. זלמנסון/מגד גוזני

זלמנסון (18, 2.08) קיבל דקות ראשונות בבוגרים של מכבי תל אביב בליגה האדריאטית ובליגת העל כבר בעונת 2011/12, כשהוא עוד לא בן 17, אך את עיקר הניסיון שלו בצהובים טעם בקבוצת הנוער, כך גם בעונה החולפת. בשנת 2011 שיחק עם נבחרת הקדטים באליפות אירופה דרג ב' במקדוניה ורשם 14.9 נקודות ו-5.3 ריבאונדים. בשנה שלאחר מכן שיחק כבר בנבחרת הנוער אך היה בתפקיד פחות משמעותי ורשם 5.2 נקודות ו-3.3 ריבאונדים, והקיץ היה השחקן המוביל של הנבחרת של אריק אלפסי כשרשם 11.6 נקודות ו-4.6 ריבאונדים בממוצע.

זלמנסון ישלים את הסגל הישראלי של בירנבוים בהרצליה שכולל את אבי בן שימול, גיא לביא, אבירם זליקוביץ', דן גרונפלד, עוז בלייזר והצעירים אליאב אוחנון, רועי איילון ועוז חזקיה. כעת בקבוצה יתמקדו בהחתמת זרים נוספים בנוסף לסנטר ג'אקים דונלדסון שחתם כבר לפני שבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully