וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'יקרו לפני טורניר ההכנה: "יש לנו נבחרת מאוד מוכשרת"

6.8.2013 / 7:40

נבחרת ישראל יצאה לטורניר ההכנה בטרנטו באיטליה והסנטר הוותיק מוכן לאתגר: "צריך לקוות שנעמוד בציפיות שלנו מעצמנו"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

נבחרת ישראל בכדורסל המריאה הבוקר (שלישי) לאיטליה בדרכה לטורניר ההכנה הראשון שלה לקראת אליפות אירופה שייערך בעיר טרנטו. הנבחרת תפגוש מחר בשעה 19:00 את נבחרת פולין למשחק הראשון, ביום חמישי בשעה 21:30 את נבחרת איטליה ותסיים את הופעותיה בטורניר במשחק עם נבחרת גיאורגיה ביום שישי בשעה 19:00. סגל הנבחרת כולל 13 שחקנים בלבד לאחר שבן רייס ואלכס צ'וברביץ' נשארו בארץ, ויצטרפו לאימונים בחזרה עם שוב הנבחרת ביום ראשון.

עידו קוז'יקרו שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
יש חומר טוב. קוז'יקרו/ברני ארדוב

"בשנתיים שלוש האחרונות ידוע שיש לנו נבחרת מאוד מוכשרת ודי מאומנת", סיפר הסנטר עידו קוז'יקרו לפני ההמראה, "יש לנו את החסרונות שלנו והיתרונות שלנו, אבל בגדול יש לנו חומר טוב שכיף לעבוד איתו, שחקנים שנותנים את כל מה שיש להם וזה ראוי להערכה. צריך לקוות שנעמוד בציפיות שלנו מעצמנו ושל האוהדים שלנו מאיתנו".

על העובדה שישראל מגיעה לקמפיין הזה עם מצבת גבוהים די רצינית שכוללת שלושה שחקנים שיכולים לשחק בעמדה מספר 5 הוסיף השחקן בן ה-34, "באליפות אירופה הכי טובה ב-30 השנים האחרונות, ב-2003, היו בנבחרת ישראל חמישה גבוהים, אז אי אפשר להגיד שלא זוכרים מתי היו שלושה גבוהים בנבחרת. הבינו שצריך לעשות שינויים, והחליטו להחזיר את העוצמה מתחת לסלים בגלל שיש לנו חיסרון תמידי בעמדה הזאת אז החזירו את יניב והביאו את אלכס צ'וברביץ' שנותן יופי של עבודה באימונים, וביחד עם אלכס טיוס, אלישי וליאור יש לנו חבר'ה טובים. אני שמח להיות חלק מהנבחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלכס טיוס שחקן נבחרת ישראל ומכבי תל אביב. ברני ארדוב
חבר'ה טובים בנבחרת. טיוס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully