וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "נקווה לחזור טובים יותר מאיך שיצאנו"

5.8.2013 / 15:07

מאמן הנבחרת התייחס לטורניר ההכנה באיטליה בתום האימון האחרון בארץ: "חשוב לעשות טורניר טוב". נעימי: "אנו בכושר"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

נבחרת ישראל ערכה היום (שני) אימון מסכם לקראת היציאה לטורניר ההכנה באיטליה מחר. בנבחרת התאמנו כל 15 שחקני הסגל, כולל בן רייס ואלכס צ'וברביץ' שלא יצאו לטורניר ויחזרו להתאמן בנבחרת עם החזרה מאיטליה. המאמן אריק שיבק הביע שביעות רצון מהיכולת באימון. ישראל תפתח את משחקי ההכנה שלה ביום רביעי בשעה 19:00 מול פולין, תפגוש ביום חמישי בשעה 21:30 את איטליה ותסיים ביום שישי בשעה 19:00 מול גיאורגיה.

אריק שיבק מאמן נבחרת ישראל בכדורסל. דרור פיקלני
"אני לא מאמין בזה שמדובר במשחקי אימון וזה לא חשוב, לא בקבוצה ולא בנבחרת". שיבק/דרור פיקלני

"עד אתמול הייתה עייפות, וזה טבעי ונורמלי", סיפר המאמן אריק שיבק בסיום האימון על ההכנות עד כה, "אחרי עשרה ימים העייפות מופיעה, היה לנו היום אימון טוב, אנחנו יוצאים מחר למחנה אימון בטרנטו, איטליה, שם נפגשו את פולין, גרוזיה ואיטליה. זה מבחן טוב בשבילנו כדי לגבש את שיטת המשחק שלנו. לכל הנבחרות מדובר במשחק ראשון או שני, ככה שכולן נמצאות באותו מצב. השחקנים במצב טוב, אין לנו פציעות ואני מקווה שיהיה לנו טורניר טוב. אני לא מאמין בזה שמדובר במשחקי אימון וזה לא חשוב, לא בקבוצה ולא בנבחרת, חשוב לעשות טורניר טוב, לתרגל את צורת המשחק שלנו, נקווה לחזור טובים יותר מאיך שיצאנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יניב גרין ליאור אליהו נבחרת ישראל בכדורסל. דרור פיקלני
"יש לנו היום בנבחרת משהו שלא היה לנו הרבה שנים, אופציה לבחור בין גבוהים". גרין מול אליהו/דרור פיקלני

על הניפוי של צ'וברביץ' ורייס הוסיף המאמן: "יש לנו היום בנבחרת משהו שלא היה לנו הרבה שנים, אופציה לבחור בין גבוהים. לאליפות אירופה בוגרים צריך ליסוע עם השחקנים הכי טובים ומנוסים שיכולים לתת תפוקה באליפות. אם היה לנו מצב שונה יכול להיות שהיינו לוקחים את אלכס צ'וברביץ' בראייה קדימה, אבל יש לנו את עידו קוז'יקרו ויניב גרין שבאו במצב גופני הכי טוב מזה חמש שנים. שניהם בכושר טוב, נתנו עונות טובות. אין לי ספק שבטורניר הבא של הנבחרת אלכס צ'וברביץ' יהיה ב-12 השחקנים. בן רייס נמצא בעמדות שיש לחץ ועומק, גם ממנו אני מאוד מרוצה, ראיתי אותו משחק, צעיר, אינטיליגנטי, צריך לשפר כל מיני דברים הגנתיים, אבל בהחלט הוא שחקן שיהיה בעתיד בנבחרת".

הגארד יובל נעימי הוסיף: "כמו בכל קיץ שחקנים עבדו קשה לפני שהחלו האימונים ורואים את זה כבר בשבועיים הראשונים שאנחנו בכושר לא רע. המשחקים האלה חשובים לנו כדי להכנס לקצב, אנחנו משחקים נגד נבחרות ברמה טובה, איטליה, גרוזיה ופולין, והכי חשוב זה להיכנס לכושר. בכל שנה בנבחרת יש הרבה שחקנים טובים, ולא שחקן כזה או אחר מוביל אותנו. זה הכוח שלנו, נבחרות שבאות מולנו לא יודעות במי צריך להתמקד. כל שחקן יכול לעשות את המהלך המפתיע. באופן אישי אני מרגיש טוב, מקווה להוכיח את עצמי".

יותם הלפרין עומרי כספי נבחרת ישראל בכדורסל. דרור פיקלני
זה הזמן להכינס לקצב. כספי והלפרין/דרור פיקלני
גיא פניני בן רייס נבחרת ישראל בכדורסל. דרור פיקלני
"אינטיליגנטי, צריך לשפר כל מיני דברים הגנתיים, אבל בהחלט הוא שחקן שיהיה בעתיד בנבחרת". בן רייס לצד פניני/דרור פיקלני
יניב גרין אלכס טיוס ניצן חנוכי עומרי כספי נבחרת ישראל בכדורסל. דרור פיקלני
היריבה ביום רביעי: פולין/דרור פיקלני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully