וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול גאסקוין נקנס ב-1,000 ליש"ט על תקיפת מאבטחת

כוכב העבר של אנגליה הודה כי השתכר, התעמת עם אשתו לשעבר, תקף מאבטחת בתחנת הרכבת והעליב את הקופאי

כוכב נבחרת אנגליה לשעבר פול גאסקוין לא מפסיק להסתבך, ולשלם על כך. היום (שני) נקנס גאסקוין ב-1,000 ליש"ט אחרי שהודה כי תקף מאבטחת בתחנת רכבת בהרטפורדשייר בזמן שהיה שיכור. "דיילי מייל" מדווח כי כדורגל העבר בן ה-46 הואשם בתקיפה, שיכרות והפרעה לסדר הציבורי. גאסקוין ישלם 600 ליש"ט על התקיפה ו-400 ליש"ט על שיכרות. גאסקוין חויב לשלם גם 100 ליש"ט לקופאי בתחנת הרכבת אותו העליב, ו-85 ליש"ט על הוצאות המשפט.

כדורגלן העבר האנגלי פול גאסקוין. GettyImages
מסתבך ומשלם, כמו תמיד. גאסקוין/GettyImages

האירוע התרחש ב-4 ביולי, ככל הנראה לאחר עימות עם אשתו לשעבר שריל (47), אשר לפי האישום המקורי תקף גם אותה, אולם לפני המשפט סעיף תקיפה זה הוצא מכתב התביעה. שוטרים הוזעקו לתחנת הרכבת בהרטפורדשייר ב-22:30 בערב ועצרו את קשר נבחרת אנגליה וטוטנהאם לשעבר. "דיילי מייל" הזכיר בידווחו כי גאסקוין טופל בעבר במרפאה בארצות הברית וניסה השנה להיגמל מאלכוהול, אולם נראה כי מאמציו כשלו.

לפני פחות מחצי שנה הגיע גאסקוין למה שאמור היה להיות עוד ערב בו הוא עונה על שאלות מהקהל בנסיון להימנע מפשיטת הרגל הקרבה (על פי הערכות, מ-20 מיליון הליש”ט שהרוויח לאורך הקריירה לא נותר כמעט דבר). אלא שלמלון בנורת'המפטון כוכב נבחרת אנגליה לשעבר נכנס שיכור מהרגיל וסיפק ערב קורע-לב, בו בקושי הצליח לדבר, רעד מול קהל בן 500 אנשים, וגרם למדינה שלמה להתכווץ מבפנים.

עם רגל בקבר: פול גאסקוין גורם לאנגליה לבכות

צפו בגאסקוין שובר לאנגלים את הלב

גאסקוין שיחק במהלך הקריירה בטוטנהאם, גלזגו ריינג'רס, לאציו, ניוקאסל, מידלסברו ואברטון. הוא רשם 57 הופעות במדי נבחרת אנגליה וכיכב במונדיאל 1990 כשהוליך אותה לחצי הגמר, בו הפסידה נבחרת שלושת האריות למערב גרמניה בבעיטות הכרעה מ-11 מטרים.

גרושתו של פול גאסקוין, שריל גאסקוין. GettyImages
האישום על תקיפתה הוסר. אשתו לשעבר של גאסקוין, שריל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully