וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "עדיין לא טיפלו בחידוש החוזה שלי"

ריאל מתכוננת למפגש מול צ'לסי, רונאלדו מפחיד את האוהדים ושולח עקיצה למוריניו: "לא שווה תגובה. לא לירוק לצלחת ממנה אתה אוכל". לפורטה: "מוריניו רצה לאמן את ברצלונה"

ריאל מדריד תפגוש ביום רביעי בלילה את צ'לסי בגמר טורניר גינס, והמתיחות גוברת לקראת המפגש בין ז'וזה מוריניו לקבוצתו לשעבר. צ'לסי הצליחה לגבור הלילה (שני) 0:2 על מילאן במסגרת הטורניר, כשקווין דה ברויין כבש שער ראשון במחצית הראשונה ואנדרה שורלה הוסיף את השני במחצית השנייה, אבל חובבי הכדורגל כבר מקווים לגמר הפיקנטי בין "המיוחד" לקבוצתו לשעבר, אותה עזב בטונים צורמים.

כריסטיאנו רונאלדו, ריאל מדריד. Charlie Crowhurst, GettyImages
"קרלו מאוד מלהיב אותנו". רונאלדו/GettyImages, Charlie Crowhurst

למשל, רק אתמול אמר מוריניו ש"יש רק רונאלדו אחד, הברזילאי", כשהוא עוקץ את שחקנו לשעבר במדריד. כמו כן בעבר מוריניו הצהיר ש"כריסטיאנו חושב שהוא יודע הכל". כעת רונאלדו מתכונן למפגש עם מאמנו.

"יש דברים בחיים שלא ראויים לתגובה", אמר כריסטיאנו על הציטוט האחרון של מוריניו, "זה דבר שברור שלא אגיב עליו. תמיד כיבדתי את המאמנים שלי ולמדתי מהם. בפורטוגל יש משפט, 'אל תירק לצלחת ממנה אתה אוכל'. זה הכל. אני מעדיף להישאר חיובי.

"בגמר אנחנו משחקים מול צ'לסי, וזה בסך הכול עוד משחק אחד. משחקים נגד הקבוצה, לא נגד המאמן, ונרצה לנצח".

כריסטיאנו התייחס לעבודה עם אנצ'לוטי ואמר ש"אנחנו מרוצים מאוד עם המאמן, האימונים מצוינים, ואנחנו שואפים להתחיל את העונה בצורה הכי טובה שאפשר. קרלו מאוד מלהיב אותנו".

אנדרה שורלה, צ'לסי. רויטרס
עוד רכש מבטיח. שורלה בצ'לסי/רויטרס

לגבי החתמת גארת' בייל ומחירו הגבוה אמר רונאלדו: "זה לא תפקידם של השחקנים לדבר על דברים כאלה. מבחינתי אין לי שום בעיה עם הסגל שלנו. מי שמדבר על רכש ועל סכומים זה המאמנים והמנהלים. יש לי דעה, אבל לא אגיד אותה מול המצלמה".

כמו כן, רונאלדו התייחס לפרשה שהסעירה את ספרד בשנה שעברה: "לא, עדיין לא חידשו לי את החוזה, אבל אני לא רוצה לדבר על זה, כי זה לא הזמן הנכון. כרגע אני רק רוצה להתאמן ולפתוח טוב את העונה".

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו עם שחקניו. AP
"לא שווה תגובה". מוריניו/AP

מוריניו עצמו התייחס למשחק ואמר ש"ריאל מדריד משחקת בטורניר הזה רק בגלל שאני ארגנתי את זה. אני מקצוען, וארגנתי את ההכנות לעונה הבאה גם כשלא ידעתי אם אשאר שם". לגבי המשחק הבא והטורניר עצמו, אמר מוריניו ש"אני לא אובססיבי לנצח פה".

* ז'ואן לפורטה, נשיא ברצלונה לשעבר, טוען שז'וזה מוריניו רצה לאמן את בארסה. "מוריניו הוא קצת אוהד ברצלונה, כי הוא רצה לבוא לפה, אבל זה היה בלתי אפשרי כי בחרנו להחתים את פפ גווארדיולה", מספר לפורטה.

לפורטה מבקר את הנשיא המכהו סנדרו רוסיי: הוא והחבורה שלו החליטו להיפטר מגווארדיולה, כי לפפ היה אופי חזק, ורוסיי לא ידע להתמודד עם זה. חוץ מזה, הוא הזכיר להם יותר מדי את שנות הנשיאות שלי". על החתמת ניימאר: "הוא שחקן ענק, ובא לעזור למסי. עם זאת, אני מקווה שליאונל מרגיש כמה שיותר בנוח".

* במשחק הכנה נוסף, שנערך באצטדיון מטלייף של קבוצות הפוטבול של ניו יורק, ולנסיה התעללה באינטר עם 0:4. אבר באנגה (7), ג'ונתן ויירה (34, 90) וג'ונאס (56) כבשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully