וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "בייל יצטרך להוכיח שהוא שווה את ההשקעה"

מאמן צ'לסי חשף כי ניסה לצרף את הרכש המסתמן של ריאל כבר אשתקד ושלח עקיצה: "אימנתי את רונאלדו האמיתי, הברזילאי"

העברתו של גארת' בייל מטוטנהאם לריאל מדריד עדיין לא הוכרזה רשמית, אך זה לא מנע הלילה (בין שישי לשבת) ממאמנה הקודם של הבלאנקוס, ז'וזה מוריניו להתייחס אליה, "ביקשתי מהמועדון לרכוש אותו עוד בשנה שעברה, אבל אז זה לא היה אפשרי", הפתיע הפורטוגלי בראיון מיוחד שנתן לרשת ESPN לפני המפגש בניו יורק בין קבוצתו החדשה-ישנה צ'לסי למילאן בחצי גמר טורניר גינס.

"זה נראה כאילו שזה יקרה השנה ואני מאושר בשבילם כי הם משיגים שחקן פנטסטי", המשיך המאמן שעזב הקיץ את מדריד לאחר שלוש שנים, "אסור לשכוח שהמספרים הם עצומים והילד יצטרך לעלות בכל משחק עם הלחץ להוכיח שהוא שווה את ההשקעה. אני חושב שהוא שחקן נהדר, ובצורה שריאל מדריד שלי הייתה משחקת, אני חושב שהוא היה נכנס בקלות לתוך השיטה. אני לא יודע מה קרלו אנצ'לוטי חושב עכשיו, אבל הוא מאמן מנוסה ובטוח שהוא יוציא את הטוב ביותר ממנו".

ז'וזה מוריניו, מאמן צ'לסי. רויטרס
לא מפסיק לשלוף. ז'וזה מוריניו/רויטרס

בנוסף התייחס הפורטוגלי לשחקנים הגדולים איתם עבד במהלך הקריירה, "הפכתי למנג'ר לראשונה רק בשנת 2000, אבל לפני זה הייתי עוזר בכמה קבוצות גדולות ותחת כמה מאמנים גדולים ואימנתי כמה מהשחקנים גדולים. כשהייתי בן 30 אימנתי את רונאלדו, לא את כריסטיאנו, אלא את האמיתי, רונלאדו הברזילאי. אימנתי את ריבאלדו, פיגו, גווארדיולה, כמה שחקנים גדולים כשהייתי מאוד צעיר. הייתי בסך הכל צעיר מאוד, אבל כל כך הרבה פוטנציאל היה בידיים שלי, שכשהתחלתי לאמן לקח לי רק 4 שנים לזכות בליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully