וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת בייל: קואנטראו צפוי לעבור, די מריה ומוראטה לא

העברת הענק עוד לא סגורה, אך באירופה ממשיכים לעסוק בכוכב טוטנהאם. אנצ'לוטי: "רונאלדו לא צריך לעשות הגנה"

עוד יום חלף, ובשוק הכדורגל האירופי ממשיכים לעסוק באופן בלתי פוסק בגארת' בייל. לאחר שאתמול (חמישי) נראה היה שהעסקה סגורה לגמרי, הבוקר צצו בתקשורת העולמית מספר עדכונים חדשים בנושא. הנה חלק מהם:

ב'מירור' גורסים כי העסקה עדיין לא הושלמה, אך המתווה כבר קיים: ריאל מדריד תעביר לטוטנהאם 105 מיליון ליש"ט (שיא העברות חדש, כמובן), וככל הנראה את פאביו קואנטראו, שלא נכלל בסגל של הבלאנקוס במשחק האימון בארצות הברית. אנדרה וילאש בואש מעוניין לקבל גם את אלברו מוראטה, אך סגנית האלופה הספרדית לא מעוניינת לוותר עליו. כמו כן, אנחל די מריה רמז כי לא מעוניין לעבור ללונדון.

שחקן טוטנהאם, גארת' בייל. Laurence Griffiths, GettyImages
עוד לא סגור, אבל בדרך. בייל/GettyImages, Laurence Griffiths

הארי רדנאפ, שאימן את בייל בשנים האחרונות בטוטנהאם, אמר הבוקר ל-BBC: "אני חושב שיהיה קשה לגארת' לא ללכת עכשיו. אם להיות כן, אני חושב שהוא רוצה לעזוב. הוא לא רצה להגיד את זה עדיין, אבל אני שומע שזה מה שהוא רוצה. ריאל מדריד זה מועדון מיוחד, ההזדמנות להגיע לסנטיאגו ברנבאו באה פעם בחיים, כך אמר זינאדין זידאן, ואי אפשר לא לקפוץ עליה".

הרכש החדש של טוטנהאם רוברטו סולדאדו היה רוצה לשתף פעולה עם הקשר הוולשי: "הוא שחקן מצוין, ברור שאני רוצה שהוא יישאר בטוטנהאם".

מנג'ר טוטנהאם הארי רדנאפ. Mike Hewitt, GettyImages
הזדמנות שאי אפשר לוותר עליה. רדנאפ/GettyImages, Mike Hewitt

והיה גם משחק לבלאנקוס הלילה, בו ניצחו את לוס אנג'לס גלקסי 1:3. לאחריו, שיבח קרלו אנצ'לוטי את רונאלדו ואמר: "כריסטיאנו לא צריך לעבוד הרבה בהגנה, הוא צריך להיות מוכן כשלקבוצה שלנו יש את הכדור. הוא חייב להרגיש נוח על המגרש, ואין שום סיבה לשנות לו את העמדה". לאחר מכן, אמר אנצ'לוטי שאין לו כוונה לצרף שחקן התקפה נוסף על אף עזיבתו של גונסאלו היגואין: "יש לנו את רונאלדו, שהוא הטוב בעולם, את קארים בנזמה, אלברו מוראטה וחסה".

אחד המצטיינים במשחק הלילה היה איסקו, ששוב הראה לפרקים כמה כישרון יש לו ברגליים. "אני מרוצה מאיך שהדברים עובדים עד עכשיו, החברים שלי עוזרים לי להתאקלם כאן", אמר כוכב הנבחרת הצעירה של ספרד. "הקבוצה עדיין מוצאת את הקצב שלה, אנחנו לומדים אחד את השני. יש עוד עבודה, אבל זו רק ההתחלה".

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
לא צריך שינוי תפקוד. רונאלדו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully