וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "האווירה בפרמיירליג נהדרת. אתגעגע לזה"

הסקוטי פירסם בהתבטאות ראשונה מאז הפרישה: "הכדורגל האנגלי במקום הרבה יותר טוב היום מאשר לפני 27 שנים"

עכשיו, אחרי שסר אלכס פרגוסון סיים את קריירת האימון העשירה שלו ונפרד ממנצ'סטר יונייטד אחרי 26 וחצי שנים, הוא יכול להביט לאחור ולבחון את כל מה שאירע.

במכתב פתוח, שצפוי להתפרסם באופן מלא בהמשך השבוע הקרוב ושעיקריו פורסמו היום (ראשון), כותב השועל הסקוטי הוותיק: "מנצ'סטר יונייטד סימלה את השינוי שעבר הכדורגל האנגלי לאורך שנות הפרמיירליג. הכדורגל האנגלי נמצא במקום הרבה יותר טוב מזה שהוא היה בו לפני 27 שנים. אז, הליגות והאצטדיונים לא היו במקום הראוי להם, הפיתוח של השחקנים לא היה קרוב לזה של היום, זכויות השידור לא נוצלו היטב, לא טיפלו באוהדים כמו שצריך והאווירה הכללית סביב הכדורגל הייתה שלילית".

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון. רויטרס
מלא אופטימיות. פרגוסון/רויטרס

עוד כתב פרגי: "יש כאלה שחושבים שהימים ההם היו דור הזהב, אבל נוסטלגיה סתם משחקת עם המוח. לכדורגל בימים ההם לא הייתה השפעה חברתית וזה היה חבל".

על התחרות בליגה האנגלית בשנים האחרונות הוא כתב: "זה בריא מאוד ומה שמפריד את הפרמיירליג משאר הליגות באירופה. האיכות וההנאה מכדורגל באנגליה עולה בכל שנה וכל פעם קשה יותר לזכות בתואר ולמצוא את החיבור הנכון בין השחקנים, בין הצעירים למנוסים. הפרמיירליג ידועה בכל העולם בתשוקה שלה למשחק ובאווירה במגרשים. לא רק באולד טראפורד. האוהדים בגודיסון פארק, סט ג'יימס'ס פארק, אנפילד ו-וויט הארט ליין תמיד מייצרים עידוד נהדר.

זה חלק מההיסטוריה והמסורת של הכדורגל האנגלי ומה שמניע את ההצלחה שלו כיום. אתגעגע לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully