וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שרונאס יאסיקביצ'יוס דחה הצעה ממכבי תל אביב

באתר "יורוהופס" טוענים כי הרכז (37) קיבל הצעה של 300 אלף דולר לפני מספר שבועות, אך סירב. פלאניניץ' הושאל לציבונה

בעוד המועדונים הגדולים ביבשת ממשיכים לגבש את הסגלים שלהם לקראת עונת היורוליג הקרובה, שרונאס יאסיקיבצ'יוס נותר חסר קבוצה. שמו של הרכז הליטאי בן ה-37 נקשר עם מכבי תל אביב מספר פעמים בקיץ הנוכחי, ובאתר "יורוהופס" מדווחים היום (ראשון) כי סגנית האלופה אף הציעה לפני מספר שבועות למי שכיכב בשורותיה באמצע העשור הקודם לחזור. אלא שההצעה, שנעמדה בכ-300 אלף דולר, לא סיפקה את שאראס, שהחליט לסרב, גם בשל העובדה שמדובר היה בחוזה לעונה אחת, והרכז מקווה לקבל חוזה לשנתיים.

בדיווח צוין כי שאראס מרבה להתאמן ביוון, לפרקים עם חברו הטוב דימיטריס דיאמנטידיס, בתקווה לקבל חוזה בשורות פנאתינייקוס, אך זו עדיין לא פנתה אליו. יש לציין כי בשל חתימתו של יותם הלפרין בהפועל ירושלים ועתידו הלא ברור של יוגב אוחיון, הדלת לשובו של יאסיקביצ'יוס עדיין לא סגורה. השחקן מוערך מאוד על ידי ההנהלה הצהובה ואהוב מאוד על ידי הקהל הצהוב.

דרק שארפ בראיון בלעדי: "ציפיתי שמכבי תהיה שם בשבילי"

הבלוג של אוהד גרינוולד עם האמת הכואבת על עזיבת דרק שארפ

שחקן ברצלונה בכדורסל, שרונאס יאסיקביצ'יוס, מול שחקן מכבי תל אביב בכדורסל, יוגב אוחיון. ברני ארדוב
הוותיק יחליף את הצעיר? שאראס מול אוחיון/ברני ארדוב

שחקן מכבי תל אביב דרקו פלאניניץ' יעביר את העונה הקרובה בציבונה זאגרב. הפורוורד/סנטר הושאל לעונה אחת לקבוצה הקרואטית, שעל פי דיווח תעביר לסגנית האלופה הישראלית 300 אלף דולר עבור השחקן. פלאניניץ' (22, 2.11 מ') הגיע לישראל בשלהי העונה שעברה, אך מיעט לשחק עבור דיוויד בלאט. בסך הכל, העמיד ממוצעים של 4.4 נקודות ו-1.9 ריבאונדים למשחק ביורוליג. את ציבונה מדריך מאמן מכבי תל אביב לשעבר, נוון ספאחיה.

דרקו פלאניניץ' שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
אומר שלום. פלאניניץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully