וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים ודור מיכה עשויים לפתוח מול באזל

מכבי ת"א התאמנה לקראת הגומלין ביום ג' והמאמן פאולו סוזה מתלבט בעיקר לגבי החלק הקדמי. 1:1 לבאזל מול סנט גאלן

מכבי תל אביב ערכה הערב (שבת) אימון נוסף לקראת אחד המשחקים הכי חשובים של המועדון בשנים האחרונות - משחק הגומלין ביום שלישי נגד באזל בבלומפילד, במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות.

ואם כבר בבאזל עסקינן, הרי שיריבתה של מכבי תל אביב ביום שלישי איכזבה הערב כשסיימה ב-1:1 במשחק הליגה שלה מול סנט גאלן. טאולנט ג'אקה העלה את באזל ליתרון חוץ בדקה ה-59, אך האורחים לא הצליחו למצוא שוב את הרשת, ובדקה ה-82 הם שילמו על זה. זומר יצא לא טוב לכדור, הגנת באזל התקשתה להרחיק ודיאן יאניטוביץ' ירה מקצה הרחבה כדי לקבוע את תוצאת המשחק.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא ת?רגל הרכב לקראת המשחק. פאולו סוזה/ברני ארדוב

שלא כהרגלו, המאמן פאולו סוזה לא ת?רגל הרכב לקראת המשחק, ונכון לעכשיו נראה כי הוא מתלבט בעיקר לגבי החלק הקדמי. טל בן חיים, שנכנס כמחליף בבאזל ועורר את משחק ההתקפה של הקבוצה, וגם דור מיכה שלא שותף במשחק בשוויץ, נמצאים בתמונת ההרכב לקראת הגומלין בבלומפילד, שיהיה מלא במשחק.

בתוך כך, איגנסיו פידלף הגיע אחר הצהריים לקריית שלום להיפרד מהצוות והשחקנים ולאחל להם בהצלחה במשחק הגומלין נגד פ.צ באזל. המגן הארגנטינאי בן ה-24 צפוי לצאת לבואנוס איירס על מנת לסכם את השאלתו לטיגרה מקבוצת נאפולי האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully