וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת מוחמד סלאח גרמה לסערה בפייסבוק

בשוויץ, מצרים וגרמניה ממשיכים לעסוק במצרי של באזל שעדיין בספק לגומלין בישראל. הדף של "בילד" הפך לזירת התגוששות

האם הסאגה המתישה סביב כוכבה המצרי של פ.צ. באזל, מוחמד סלאח, קרובה לסיום? כרגע נראה שלא. במצרים, שוויץ ואפילו גרמניה, עוסקים בנושא בהרחבה גדלה והולכת, כשכמובן שבמוקד עומדת כעת השאלה האם הוא והמצרי השני של אלופת שוויץ, מוחמד אלנני, יגיעו לישראל.

בינתיים הסאגה הפכה לזירת התגוששות בפייסבוק. עמוד המעריצים של הקשר המצרי חוסאם גאלי - אקס פיינורד וטוטנהאם והיום בליארסה הבלגית - פרסם את הדיווח של העיתון הגרמני "בילד" על כך שסלאח קשר את נעליו כדי לא ללחוץ את ידי שחקני מכבי תל אביב ודרש שהעיתון יתנצל על הדרך בה הוא תיאר את הדברים.

אחרי עמוד האוהדים של גאלי עוקבים כ-700 אלף צופים וחלק מהם התחילו להציף את עמוד הפייסבוק של "בילד" בטינופת מילולית. גולשים גרמנים בעלי דיעות הפוכות השיבו בתגובות חריפות וכך נוצרה מלחמה שזכתה לתיאור "Shitstorm" ("סערת חרא") בכלי התקשורת שדיווחו על המקרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדרך לישראל? סלאח מול אלטמן במשחק הראשון/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי דיווחים בתקשורת המצרית, אלופת שוויץ, שתפגוש ביום שלישי בבלומפילד את מכבי תל אביב למשחק הגומלין במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, הודיעה לשחקן כי הוא מחויב להגיע עמה לישראל.

במדינה הערבית דווח כי לאור התוצאה השבירה אותה השיגה באזל במשחק הראשון (0:1), היא דרשה מסלאח, אחד השחקנים הבולטים ביותר בקבוצה, שהיה מהטובים על כר הדשא במפגש מול הצהובים ואף החל במהלך שהוביל לשער היחיד במשחק, לשחק גם בגומלין.

"סלאח הודיע להנהלה כי הוא מעוניין שלא להגיע לישראל", נכתב בדיווח, "אבל בבאזל התעקשו שהוא יתלווה לקבוצה בשל התוצאה מהמשחק הראשון והיכולת שלו במשחק. סלאח הוא מקצוען ויכבד את החוזה שלו עם הקבוצה והוא ביקש לסיים את הלחצים מצד באזל והתקשורת השוויצרית".

על אף הדיווחים ההחלטיים משהו, חובה לציין כי התקשורת במצרים איננה תמיד אמינה במיוחד, בעיקר לאורך העיסוק בנושא הגעתם של צמד המצרים, סלאח ואלנני, לישראל עם באזל. בשוויץ למשל, טוענים שהדברים רחוקים למהיות סגורים. "בגלל שאין עדיין החלטה, כל הסיפור הזה הופך ליותר ויותר חם", הסבירו ב"באזל צייטונג".

חוסאם גאלי במדי דרבי קאונטי ב-2008. GettyImages
חוסאם גאלי במדי דרבי קאונטי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully