וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאח ואלנני ביקשו מהנהלת באזל לא להגיע לתל אביב

במצרים מדווחים שהשניים הגישו בקשה רשמית ושהם חוששים מהלחץ התקשורתי לקראת מכבי ת"א. הכרטיסים לגומלין אזלו

במכבי תל אביב ממשיכים בהכנות לקראת משחק הגומלין מול פ.צ. באזל, שייערך ביום שלישי הקרוב בבלומפילד, במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות. היום (חמישי) הודיע המועדון הצהוב כי כל הכרטיסים למשחק אזלו, לאחר שהם נחטפו החל מהרגע בו החלה מכירתם.

אוהדי מכבי תל אביב בכדורגל. ברני ארדוב
מוכנים למהפך. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

תחילה נמכרו הכרטיסים לבעלי המנויים וגם לאחר מכן, כאשר הם הוצעו לקהל הרחב, קצב המכירה לא נפסק, מה שמעיד על אופטימיות רבה מצד האוהדים, שמאמינים שהאלופה יכולה להפוך בבית את ההפסד 1:0 מהמשחק בשוויץ. המכירה נפתחה גם לשער 4 והכרטיסים נגמרו גם לשם, כך שלבלומפילד צפויים להגיע כ-13 אלף אוהדים בצהוב.

מכבי נחתה בליל אמש משוויץ, לאחר שערכה בבוקר אימון שחרור בבאזל. היום זכו השחקנים ליום חופש ומחר הם ישובו לאימונים לקראת המשחק. בקבוצה מלאי אמונה והשחקנים מאוד נחושים לקראת המפגש מול באזל ומאמינים שהמשימה בהחלט אפשרית והם יכולים לבצע את המהפך ולעלות לשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות.

בתוך כך, התקשורת המצרית מדווחת היום ששני שחקניה המצרים של באזל, מוחמד סלאח ומוחמד אלנני ביקשו רשמית מראשי המועדון לא להגיע למשחק הגומלין בישראל. על פי הדיווח, השניים אמרו להנהלת באזל שהם חוששים מהלחץ התקשורתי והציבורי, במיוחד במצרים, ושעל כן הם מבקשים לא לשחק בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully