וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי מסתערים על הכרטיסים לגומלין מול באזל

31.7.2013 / 17:28

כמעט כל הכרטיסים כבר אזלו לקראת משחק הגומלין המסקרן מול השוויצרים ביום שלישי, בלומפילד יהיה מלא. הקבוצה נחתה

יממה לאחר ההפסד 0:1 לבאזל השוויצרית במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות, נחתה הערב (רביעי) בישראל. הצהובים קיימו הבוקר אימון שחרור בבאזל ומחר יקבלו השחקנים יום חופשי.

לאחר שכ-6,500 מנויים רכשו כרטיס לגומלין נגד באזל, המכירה המואצת נמשכה גם היום והכרטיסים למשחק כמעט אזלו. בלומפילד צפוי להיות מלא לחלוטין ביום שלישי הבא ובקבוצה מאמינים שבעזרת הקהל הגדול שיגיע למשחק, ניתן יהיה למחוק את ההפסד המינימלי ממשחק החוץ ולעבור שלב, גם אם מדובר ביריבה חזקה ועדיפה יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקבל תמיכה מלאה מהיציעים. פאולו סוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראדה פריצה, שהחמיץ מספר מצבים נוחים לכבוש, אמר לאחר המשחק: "אני צריך לשכוח מהר ככל שאפשר מהמשחק הזה ולנצל את ההזדמנויות שלי במשחק הבא. אני חושב שבשבוע הבא יהיה משחק פתוח. מכבי קבוצה חזקה בבית עם קהל נהדר ואני חושב שיש לנו סיכוי טוב להעפיל. במחצית הראשונה היינו מפוחדים ולא שיחקנו טוב, אבל היינו הרבה יותר טובים במחצית השנייה וראויים לשער".

הקפטן שרן ייני הוסיף: "אני חושב שיש לנו סיכוי טוב להעפיל. אנחנו משחקים טוב בבית. קשה לי להסביר את היכולת החלשה שהצגנו במחצית הראשונה. פריצה היה יכול להבקיע אבל הוא חלוץ טוב מאוד והוא יכבוש במשחק הבא".

בצוות המקצועי ינתחו בימים הקרובים את המשחק מבחינה טקטית וינסו להבין מה גרם לקיפאון הגדול של השחקנים במחצית הראשונה. השחקנים של פאולו סוזה הירבו לאבד כדורים ולשחק בכדורים ארוכים, ולמעט בעיטה אחת של עומרי אלטמן, לא סיכנו את שערו של יאן זומר המצוין. במחצית השנייה, בעיקר בעזרת משחק נפלא של גל אלברמן במרכז המגרש יחד עם התעוררות של שחקני החלק הקדמי, הגיעו הצהובים למספר מצבים קורצים, כאשר את החמצה הגדולה ביותר רשם ראדה פריצה שבעט למשקוף. טל בן חיים נכנס כמחליף במחצית השנייה והצליח להכניס רוח חיים במשחק ההתקפה של הקבוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אופטימיים לקראת הגומלין. שחקני מכבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully