וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר מתעקש על סוארס: "עסקת בייל? בדיחה"

מאמן ארסנל הודיע כי ימשיך לנסות לצרף את חלוץ ליברפול, והביע דאגה מהטירוף בשוק השחקנים: "עולם הכדורגל השתגע"

ארסנל כבר הגישה שתי הצעות לליברפול עבור לואיס סוארס, ובשני המקרים נדחתה. סוף פסוק? לא מבחינתו של ארסן ונגר. המאמן הצרפתי משווע לכוכב בהתקפה ולא מתכוון לסגת מניסיונו לצרף את החלוץ האורוגוואי בן ה-26, שהבקיע 29 שערים במדי ליברפול בכל המסגרות בעונה החולפת. אם יחתום, סוארס בכל מקרה יחמיץ את ששת המשחקים הראשונים, זכר להרחקתו מ-10 משחקים בעקבות נשיכת ברניסלב איבנוביץ' לקראת סיום העונה שעברה.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. GettyImages
עדיין לא התייאש. ארסן ונגר/GettyImages

"אנחנו מכבדים את מה שליברפול רוצה לעשות", אמר ונגר במסיבת עיתונאים לקראת משחקי גביע אמירייטס. "אנחנו רוצים להחתים את סוארס, ואם אפשר אז בדרך חברית. אני מאמין שצריך לשמור על חשאיות ככל האפשר, למרות שזה מאוד קשה בעולם המודרני. אנחנו עובדים קשה, ולא רק על העסקה הזאת אלא על עוד כמה".

כזכור, ליברפול הודיעה כי סוארס לא למכירה, וכאשר קיבלה הצעה מארסנל בסך 40,000,001 ליש"ט, לירה אחת מעל סכום השחרור המופיע בחוזה, בחר הבעלים ג'ון הנרי ללעוג לארסנל. "מה אתם חושבים שהם מעשנים שם?", צייץ הבעלים האמריקאי בטוויטר.

אגב, ונגר התייחס גם לעסקה המדוברת של גארת' בייל לריאל מדריד ואמר: "זה די מדהים שבשנה שבה הפייר פליי הפיננסי נכנס, עולם הכדורגל משתגע לחלוטין. אתה תוהה איזו השפעה תהיה לזה על הכדורגל העולמי. נראה שזה רק נעשה גרוע יותר. זה הופך את הפייר פליי הפיננסי לבדיחה".

שחקן ליברפול, לואיס סוארס. GettyImages
שומרים על חשאיות? לואיס סוארס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully